MentalogisT Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 http://www.fuska.se/forum/Sou_Skapar_Du_En...ver-t63369.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Ser du dåligt eller ? Jag skrev... Dem fungerar ju inte "!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 VAD är det som inte funkar, var kör du fast? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 överallt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Överallt? Första steget är att ladda ner hlds, så du har inte ens fått det gjort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 överallt Överallt? Du verkar inte ens försöka. Du vill att allt ska hända i ett knapp tryck. Man blir inte president i USA på en mile sekund, man måste jobba för det. Så skärpning, om vi ska kunna hjälpa dig får du faktiskt hjälpa till lite på traven själv <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 jea, men. 1 1jo Jag försöker :/ liksom, Jag kommer ej ihåg lösen och användarnamn till min router det är brara det ... :/ Vet någon hur man fixar det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Testa med dessa: 1: Användare: Admin Lösenord: Admin 2: Användare: Admin lösenord: (tomt) 3: Användare: Admin lösenord: 1234 Kan va nåt av dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Testa med dessa: 1: Användare: Admin Lösenord: Admin 2: Användare: Admin lösenord: (tomt) 3: Användare: Admin lösenord: 1234 Kan va nåt av dom. Nae, Jag har testat dessa, Men funkar inte ... Något annat ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 ID: admin Pass: admin Prova det, notera små bokstäver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 För mig är det. > Admin > Password Du loggar in som Admin och Lösenorder Password skriv med små bokstäver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 För mig är det. > Admin > Password Du loggar in som Admin och Lösenorder Password skriv med små bokstäver. Testa med >admin <123 or 12 or 1 or 0 Då kanske det funkar:/ Testa även admim´n admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg