Hoppa till innehåll

Wow Patch

BURK

Rekommendera inlägg

Jag antar att du precis har lämnat vaggan.

Jag skrev in en länk "fz.se"

99% av jordens ej utvecklingsstörda befolkning skulle göra en ny flik och gå in på fz.se och inse att "OMFG MAN KAN LADDA NER PATCHES HÄR :o: O :o :o"

Gör om gör rätt p12.

För övrigt så tycker jag att du beter dig som en kaxig fjortis. Bara för att han inte förstod vad du menade så måste du inte förolämpa honom genom att nämna hans ålder på ett nedlåtande sätt. Patetiskt.

Redigerat av Tunnelvision
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag antar att du precis har lämnat vaggan.

Jag skrev in en länk "fz.se"

99% av jordens ej utvecklingsstörda befolkning skulle göra en ny flik och gå in på fz.se och inse att "OMFG MAN KAN LADDA NER PATCHES HÄR :o: O :o :o"

Gör om gör rätt p12.

För övrigt så tycker jag att du beter dig som en kaxig fjortis. Bara för att han inte förstod vad du menade så måste du inte förolämpa honom genom att nämna hans ålder på ett nedlåtande sätt. Patetiskt.

Jag måste inte, men jag gjorde det för att jag ville -.-

Sen så eftersom du kallar mig patetisk och snackar även du med ett nedlåtande sätt så beter du dig ju likadant?

Tänk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag måste inte, men jag gjorde det för att jag ville -.-

Sen så eftersom du kallar mig patetisk och snackar även du med ett nedlåtande sätt så beter du dig ju likadant?

Tänk.

Jag skrev att du var patetisk eftersom att det du gjorde var fel (och jävligt patetiskt) enligt mig.

Om du inte vet om vad du gjorde så besvarade du honom på ett nedlåtande sätt. Du poängterade även hans ålder. Ålderdiskriminering. Värt att anmäla? Vad tycker du?

Jag yttrade mig, men jag gick inte över gränsen, det gjorde du, beviserligen.

Tänk ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ålderdiskriminering.

Bu-hu, antar att du inte visar din egen ålder för att du är yngre än 12 år.

BTT nu. Även då jag redan svarat på frågan för nån dag sedan, men eftersom det inte var så uppskattat så kan ni gärna hjälpa honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ålderdiskriminering.

BTT nu. Även då jag redan svarat på frågan för nån dag sedan, men eftersom det inte var så uppskattat så kan ni gärna hjälpa honom.

Faktum är att jag är äldre än vad du är och faktum är att du snabbt bytte samtalsämne för att du blev råägd.

;)

Tänk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kontroll

Ålderdiskriminering.

Han visar ju för f*n sin ålder idiot!

Tänk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ålderdiskriminering.

Tänk.

Han ändrade sin ålder efter han sett mitt inlägg, såg att jag var 93a och skrev därför in att han var äldre än mig för att kunna säga att han var äldre än mig, jätte moget.

Släng inte ut svordomar när du inte vet vad du pratar om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ålderdiskriminering.

Tänk.

Han ändrade sin ålder efter han sett mitt inlägg, såg att jag var 93a och skrev därför in att han var äldre än mig för att kunna säga att han var äldre än mig, jätte moget.

Släng inte ut svordomar när du inte vet vad du pratar om.

Vill du att jag ska fota mitt ID och lägga upp? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...