diflover Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 (redigerat) Hej! Jag är riktigt kär i en tjej i min klass. Det känns som om hon gillar mig :) Men vågar f*n inte säga något. Så patetisk är jag!! :( Men vissa säger att det är fel att säga det via: sms/msn/ andra communtys.. Är det fel? Kan säga det på t.ex MSN att jag kär i henne? Sen om det e fel.. Hur ska jag göra när jag inte vågar? Hjälp mig fort! Sommarlov snart! :) Redigerat 5 Juni 2009 av diflover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 (redigerat) Jag är rädd för att det kan bli lite svårt när det är sommarlov snart. Oftast brukar jag tipsa om att ta tid på sig när man är lite småblyg. Men om hon nu tycker om dig (teorietiskt) så borde hon ganska snabbt snappa upp signalerna Om du skickar dem, alltid problemet som sagt. ^^ Tro det eller ej men den ända chansen du har nu är att faktiskt göra en stöt på henne, med detta menar jag att säga något. Och nej det är inte fel att säga genom msn eller liknande, alla fall om hon inte är den typen som får sms hela tiden... då kanske det inte är lika bra :P Men som sagt, var snabb. Tycker du verkligen om henne och du också kanske detta är sista chansen (låter som det). Redigerat 5 Juni 2009 av saverty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Positiva känslor går hur bra som helst att förmedla genom te.x. msn, sms eller vad det nu kan vara. Oftast blir det till och med lättare om du gör det indirekt då svaret inte påverkas av lika många faktorer. Men göra slut gör man alltid face-to-face! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Börja me att små prata lite tex sms.. ellr ngt! sen kan du fråga om ni ska typ gå på dejt sen kanske de går bra så att ni blir i hop och sen kanske de smäller du vet !!! kiss kiss SMACK SMACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the360turn Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 gå fram till henne och säg att du elskar henne och sen får man hoppas på det besta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Det största misstaget man kan göra är dock att ta råd från en 12-åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Det största misstaget man kan göra är dock att ta råd från en 12-åring.gud hahaha.skicka ett sms och fråga en fråga om skolan eller ngt. och fortsätt snacka om hon verkar gilla det. WILD THING U MAKE MY SOMETHING SING! U MAKE EVERYTHING GROOOOOWUY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diflover Skrivet 5 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Tack för alla svaren :) Min kompis sa att det var fel att SMSa/Skriva på MSN att man älskar henne... Så det är inte det? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Om man skriver via sms, då har man inget riktigt förhållande, säg till henne i verkligheten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Tack för alla svaren :) Min kompis sa att det var fel att SMSa/Skriva på MSN att man älskar henne... Så det är inte det? :) Nej precis. Skit i de andra. Positiva känslor kvittar det var de kommer ifrån. Sen kanske man dock vill ta hela den här "Första 'Jag älskar dig'" i person, men att prata känslor osv är helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Det största misstaget man kan göra är dock att ta råd från en 12-åring.gud hahaha.skicka ett sms och fråga en fråga om skolan eller ngt. och fortsätt snacka om hon verkar gilla det. WILD THING U MAKE MY heart SING! U MAKE EVERYTHING GROOOOOWUY! Säg hej till och börja med. Prata lite kanske. Kommer nog kännas lite lättare om ni börjar prata iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 "råka" sätt dig nära på lektioner om du nu har några med henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.