SvenskaSpel Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 SOAP MACTAVICH ÄR MED I COD4 FAST DÅ HETER CAPTAIN MACTAVICH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 OCH DET KOM DU PÅ NU? Skit asså jag visste det från första början :P PS: Det HETER INTE CALL OF DUTY MER!!!!!!! MODERN WARFARE HAR BLIVIT SIN EGEN SERIE NU KAN NI INTE FATTA DET... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 5 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 FAST DET STÅR COD MODERN WARFARE 2 !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 OCH DET KOM DU PÅ NU? Skit asså jag visste det från första början :P PS: Det HETER INTE CALL OF DUTY MER!!!!!!! MODERN WARFARE HAR BLIVIT SIN EGEN SERIE NU KAN NI INTE FATTA DET... Ååå gud, så cool du är att du har vetat om det sååå länge. Vad menar du med första början. Och en sista sak, Modern Warfare är ingen serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 (redigerat) OCH DET KOM DU PÅ NU? Skit asså jag visste det från första början :P PS: Det HETER INTE CALL OF DUTY MER!!!!!!! MODERN WARFARE HAR BLIVIT SIN EGEN SERIE NU KAN NI INTE FATTA DET... Ååå gud, så cool du är att du har vetat om det sååå länge. Vad menar du med första början. Och en sista sak, Modern Warfare är ingen serie! O, nej nej nej. Du har helt fel. För det första GOOGLA lite. Har har du 2 bevis att det är sin egen serie. http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=32044 Och på denna url så står det Call of duty på första. Men det är darför att dom inte tog beslut att göra en serie då! http://www.fz.se/spel/series.fz?id=545 Lol Denis EDIT: Gorilla VART står det? Redigerat 6 Juni 2009 av Denisb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 OCH DET KOM DU PÅ NU? Skit asså jag visste det från första början :P PS: Det HETER INTE CALL OF DUTY MER!!!!!!! MODERN WARFARE HAR BLIVIT SIN EGEN SERIE NU KAN NI INTE FATTA DET... Ååå gud, så cool du är att du har vetat om det sååå länge. Vad menar du med första början. Och en sista sak, Modern Warfare är ingen serie! O, nej nej nej. Du har helt fel. För det första GOOGLA lite. Har har du 2 bevis att det är sin egen serie. http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=32044 Och på denna url så står det Call of duty på första. Men det är darför att dom inte tog beslut att göra en serie då! http://www.fz.se/spel/series.fz?id=545 Lol Denis EDIT: Gorilla VART står det? Modern Warfare 2 kommer bli en egen serie, men inte ettan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Ja! Det var det jag menade med Och på denna url så står det Call of duty på första. Men det är darför att dom inte tog beslut att göra en serie då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Denisb har rätt modern warfare kommer att bli en egen serie nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Denisb har rätt modern warfare kommer att bli en egen serie nu.Call of Duty 4 Modern Warfare är ingen egen serie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 kommer bli det nu jo.. Dock så tappar de kanske några kunder då de tar bort cod.. men jag köper MW2 ändå! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 (redigerat) Ska bli kul att få höra vilken brittisk dialekt han har. :D Inget slår dock Captain Price's cockney dialekt. :( R.I.P Redigerat 6 Juni 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Undra om man spelar Soap i denna delen med. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.