Aerox02 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 1. Call of Duty 4 2. Call of Duty World at War 3. Gears of War 2 4. Gears of War 5. Grand Theft Auto 4 Citera
JackBoi Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Skrivet 5 Juli 2009 1. Prototype 2. UFC Undisputed 3. Fable 2 4. CoD 5 5. Street Fighter 4 Citera
Touchmagic Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Skrivet 5 Juli 2009 1. GTA IV 2. Guitar Hero World Tour 3. Mirror's Edge 4. SKATE 5. Lego Indiana Jones 6. Kung Fu Panda var tvungen med 6 för det där är alla spel jag har än så länge, fick 360 i julklapp Citera
Viruz256 Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Skrivet 13 Juli 2009 1: Oblivion, älskar rollspel, och detta är underbart precis som Morowind är, men dock inte lika bra. 2: Halo 3, älskar dom nya vapnenen och att man kan förstöra typ allt, men inte lika roliga som dom andra 2. 3: Cod world at war, älskar att döda zombies med min bror:P uppdragen är oxå roliga, men man får ju inte vara tysk:( 4: Halo wars, roligt spel, men det skulle varit till dator, hade varit lättare då. 5: Gh3, har inte fler spel... Citera
Fruktnystan Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Skrivet 13 Juli 2009 1: Oblivion, älskar rollspel, och detta är underbart precis som Morowind är, men dock inte lika bra. 2: Halo 3, älskar dom nya vapnenen och att man kan förstöra typ allt, men inte lika roliga som dom andra 2. 3: Cod world at war, älskar att döda zombies med min bror:P uppdragen är oxå roliga, men man får ju inte vara tysk:( 4: Halo wars, roligt spel, men det skulle varit till dator, hade varit lättare då. 5: Gh3, har inte fler spel... Det kan man ju inte alls. :( Citera
Viruz256 Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Skrivet 13 Juli 2009 1: Oblivion, älskar rollspel, och detta är underbart precis som Morowind är, men dock inte lika bra. 2: Halo 3, älskar dom nya vapnenen och att man kan förstöra typ allt, men inte lika roliga som dom andra 2. 3: Cod world at war, älskar att döda zombies med min bror:P uppdragen är oxå roliga, men man får ju inte vara tysk:( 4: Halo wars, roligt spel, men det skulle varit till dator, hade varit lättare då. 5: Gh3, har inte fler spel... Det kan man ju inte alls. :( Nej jag menade typ fordon. Skulle nog ha skrivit det... Citera
Touchmagic Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Skrivet 15 Juli 2009 Ny lista för mig: 1. GTA IV/ Gears of War 2 2. GHWT 3. Mirror's Edge 4. Skate 5. Lego Indiana Jones Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.