Aerox02 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 1. Call of Duty 4 2. Call of Duty World at War 3. Gears of War 2 4. Gears of War 5. Grand Theft Auto 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackBoi Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 1. Prototype 2. UFC Undisputed 3. Fable 2 4. CoD 5 5. Street Fighter 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 1. GTA IV 2. Guitar Hero World Tour 3. Mirror's Edge 4. SKATE 5. Lego Indiana Jones 6. Kung Fu Panda var tvungen med 6 för det där är alla spel jag har än så länge, fick 360 i julklapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 1: Oblivion, älskar rollspel, och detta är underbart precis som Morowind är, men dock inte lika bra. 2: Halo 3, älskar dom nya vapnenen och att man kan förstöra typ allt, men inte lika roliga som dom andra 2. 3: Cod world at war, älskar att döda zombies med min bror:P uppdragen är oxå roliga, men man får ju inte vara tysk:( 4: Halo wars, roligt spel, men det skulle varit till dator, hade varit lättare då. 5: Gh3, har inte fler spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 1: Oblivion, älskar rollspel, och detta är underbart precis som Morowind är, men dock inte lika bra. 2: Halo 3, älskar dom nya vapnenen och att man kan förstöra typ allt, men inte lika roliga som dom andra 2. 3: Cod world at war, älskar att döda zombies med min bror:P uppdragen är oxå roliga, men man får ju inte vara tysk:( 4: Halo wars, roligt spel, men det skulle varit till dator, hade varit lättare då. 5: Gh3, har inte fler spel... Det kan man ju inte alls. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 1: Oblivion, älskar rollspel, och detta är underbart precis som Morowind är, men dock inte lika bra. 2: Halo 3, älskar dom nya vapnenen och att man kan förstöra typ allt, men inte lika roliga som dom andra 2. 3: Cod world at war, älskar att döda zombies med min bror:P uppdragen är oxå roliga, men man får ju inte vara tysk:( 4: Halo wars, roligt spel, men det skulle varit till dator, hade varit lättare då. 5: Gh3, har inte fler spel... Det kan man ju inte alls. :( Nej jag menade typ fordon. Skulle nog ha skrivit det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Ny lista för mig: 1. GTA IV/ Gears of War 2 2. GHWT 3. Mirror's Edge 4. Skate 5. Lego Indiana Jones Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.