Hoppa till innehåll

Gta Sa: Ring Girl


Rekommendera inlägg

på GTA SA säger de flesta på youtube att det finns en kvinna som är färgad helt svart och kommer ut från tvn.

 

man kan se henne i jhonsons house (elr vad det huset heter)mellan kl 00,00 och 03,00

 

hon kallas the ring girl för att hon ser ut som tjejen i filmen: the ring

 

om man ser svart rök från tvn så bettyder det att hon kommer(hon kommer ut från tvn som i the ring)och när hon kommer så mördar hon Cj.(Cj är personen man är i spelet) såklart provade jag detta. jag provade det fem gånger den fjärde gången tror jag att jag såg något den femte gången såg jag en glimt av henne!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

på GTA SA säger de flesta på youtube att det finns en kvinna som är färgad helt svart och kommer ut från tvn.

 

man kan se henne i jhonsons house (elr vad det huset heter)mellan kl 00,00 och 03,00

 

hon kallas the ring girl för att hon ser ut som tjejen i filmen: the ring

 

om man ser svart rök från tvn så bettyder det att hon kommer(hon kommer ut från tvn som i the ring)och när hon kommer så mördar hon Cj.(Cj är personen man är i spelet) såklart provade jag detta. jag provade det fem gånger den fjärde gången tror jag att jag såg något den femte gången såg jag en glimt av henne!!!

du måste va ny asså. det här forumet handlar om dator inte om gta ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och du borde veta att man endast behöver anmäla det samt att det tar upp onödigt med plats på sidan och ser fult ut om man quotar onödigt långa delar av ett inlägg, speciellt om man svarar på inlägget över sitt eget, och när det bara finns ett inlägg i tråden...

 

Flyttar till GTA forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Crazyshit

Myt, men du kan se något som liknar tjejen.

 

Om du snurrar runt skitfort i närheten av tvn så kommer du ser något svart och vitt vara framför tvn, men det är bara en bugg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...