bobbe112 Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 (redigerat) hej tänkte skapa en tråd där vi kan skriva ner fusk som funkar till the sims 3 Motherlode = 50000 Force All Events = Alla utmaningar Set Age (x) ersätt x med någon siffra för att ändra åldern på din sim make friends for me = din sim känner alla shazaam- ger dig 2500 happinis poäng någon som vet något mer fusk? Redigerat 5 Juni 2009 av bobbe112 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Skicka in det på Spel & Fusk, där gör det mer nytta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diflover Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Tackar! :) Men hur får man upp det man ska skriva det i? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 (redigerat) Tackar! :) Men hur får man upp det man ska skriva det i? :) Trycker in Ctrl och shift och C Dock funkar bara motherlode i sims 3 dom andra funkar ej om inte jag gör nå fel så klart Så har jag en annan fråga man kan ju först vara delägare sen köpa hela allt men kan man bara göra de med en affär? Redigerat 9 Juni 2009 av kadamar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 (redigerat) Öppna fuskrutan och skriv in "help" så kommer alla (?) fusken upp. Redigerat 10 Juni 2009 av Bakar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ottohipp Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 hej tänkte skapa en tråd där vi kan skriva ner fusk som funkar till the sims 3 Motherlode = 50000 Force All Events = Alla utmaningar Set Age (x) ersätt x med någon siffra för att ändra åldern på din sim make friends for me = din sim känner alla shazaam- ger dig 2500 happinis poäng någon som vet något mer fusk? Nej! men du borde lägga upp dom här i spel och fusk avdelningen istället för dom här fusken var skitbra :thanks: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 det är smartare att skriva det i Spel & Fusk det är ett Fusk ju ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sofia76 Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 För att alla andra fusk ska fungera måste man skriva in "Testingcheatsenabled true" först. Och säg inte att jag har glömt BoolProp, för det ska det inte vara i The Sims 3. :) Men tyvärr måste man skriva in fuskkoden ovan innan man skapar gubben, så jag kommer aldrig kunna använda fusken. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taipsaren Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Tackar! :) Men hur får man upp det man ska skriva det i? :) Trycker in Ctrl och shift och C Dock funkar bara motherlode i sims 3 dom andra funkar ej om inte jag gör nå fel så klart Så har jag en annan fråga man kan ju först vara delägare sen köpa hela allt men kan man bara göra de med en affär? ibland med vista behöver man trycka ner Ctrl + [Windows] + Shift + C Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Albin199 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Kadamar motherlode funkar till The Sims2 ochså!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rooonja Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 kan man göra en egen stad?! jag vill det men vet inte hur man ska göra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Fusk läggs in på fusksidan och detta står redan där så skicka inte in det igen. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg