360Xbox Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Har ni elevens val vecka? Jag kommer ha det på måndag och då kommer jag ha LAN och ta med mitt 360 :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Vi har inte elevens val :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Vi har inte elevens val :( :cry: Jag har det på måndag, tisdag och onsdag. Ganska härligt att bara ha LAN i skolan i 3 dagar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Vi har inte elevens val :( :cry: Jag har det på måndag, tisdag och onsdag. Ganska härligt att bara ha LAN i skolan i 3 dagar :D Vi hade det förra terminen. 5 dar med bara LAN. Ooohhh yeeaahhh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 vilken fri elevens val ni har då. Vi har det 1 gång i veckan, men det finns dock inte allt för mycket att välja mellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Vi har inte elevens val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Vi har elevens val men vi får välja mellan att springa 1 Mil elr att räkna matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Vi har det 1 gång i veckan, men det finns dock inte allt för mycket att välja mellan. Samma här! På vår skola har vi bara Elevens val i en timme på onsdagar. Här finns det inte inte heller så mycket att välja mellan... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 (redigerat) Vi har det 1 gång i veckan, men det finns dock inte allt för mycket att välja mellan. Samma här! På vår skola har vi bara Elevens val i en timme på onsdagar. Här finns det inte inte heller så mycket att välja mellan... <_< I 9:an hade jag elevens val tre timmar i veckan och då fick vi välja på att ha ett annat språk (c-språk) eller att jobba med de andra ämnena. (främst matte, svenska och engelska) Stor valfrihet, eller hur? :glare: Redigerat 10 Juni 2009 av TechnoLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Vi har Elevens val varje Måndag i 1,5h. Det är ungefär som ett ämne i min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 det är som ett ämne i min skola också. Dock 1 timme för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Är okunnig med xbox men LAN (Local Area Network) har väl inget med att sitta många och spela xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.