Hoppa till innehåll

Sverige - Danmark


diflover

Rekommendera inlägg

Visst han presterar kanske inte på topp i landslaget men det gör inte Zlatan heller, ska vi bänka han kanske?

Zlatan är dock överskattad.

Ingen dålig fotbollsspelare, men folk som säger att han är en av världens bästa anfallare bör tänka om.

Tycker det är synd att det ska krävas till dödsfall och benbrott etc. innan en spelare som Hysén kommer in i landslaget. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Visst han presterar kanske inte på topp i landslaget men det gör inte Zlatan heller, ska vi bänka han kanske?

Zlatan är dock överskattad.

Ingen dålig fotbollsspelare, men folk som säger att han är en av världens bästa anfallare bör tänka om.

Tycker det är synd att det ska krävas till dödsfall och benbrott etc. innan en spelare som Hysén kommer in i landslaget. =/

 

Håller med om att Hysén har förtjänat att bli uttagen ett bra tag tidigare.Men angående Zlatan så håller jag inte med om att han överskattad.I Sverige kanske han är lite överskattad,men i princip alla stora klubbar vill ha Zlatan.Dessutom är han väldigt komplett som anfallare.Han har grym teknik,riktigt bra skott,grymt spelsinne,skapligt snabb,stark i kroppen,lång.Det är många av dom bästa anfallarna som har någon svaghet i någon av dom här delarna.Jag tycker definitivt Zlatan är en av dom bästa anfallarna i världen,knappast den bästa men en av dom bästa.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Ja, jag vill byta ut innermittf'ltet.

 

Okej, jag bryr mig inte om att du vill ha en värdelös lodis istället för en 15åring som inte spelat fotboll på 3 år : )

Men, jag tycker att Sverigesd innermittfält är för dåligt. Byt ut hela skiten.

Frågan är snarare om det finns några bättre alternativ? Tvivlar mycket starkt på att det finns ett bättre alternativ till Källström, du vet vi kan inte trolla fram stjärnspelare.

 

Visst han presterar kanske inte på topp i landslaget men det gör inte Zlatan heller, ska vi bänka han kanske?

 

 

Finns spelare som skulle prestera f*n så mycket bättre i laget än Källström.

 

Zlatan presterar inte eftersom Svenskarna är för dåliga för honom, de är int elika snabba och kvalificerade som de i Inter, där han kan spela ut vad han har att ge.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag vill byta ut innermittf'ltet.

 

Okej, jag bryr mig inte om att du vill ha en värdelös lodis istället för en 15åring som inte spelat fotboll på 3 år : )

Men, jag tycker att Sverigesd innermittfält är för dåligt. Byt ut hela skiten.

 

Frågan är snarare om det finns några bättre alternativ? Tvivlar mycket starkt på att det finns ett bättre alternativ till Källström, du vet vi kan inte trolla fram stjärnspelare.

 

Visst han presterar kanske inte på topp i landslaget men det gör inte Zlatan heller, ska vi bänka han kanske?

 

 

Finns spelare som skulle prestera f*n så mycket bättre i laget än Källström.

 

Zlatan presterar inte eftersom Svenskarna är för dåliga för honom, de är int elika snabba och kvalificerade som de i Inter, där han kan spela ut vad han har att ge.

 

Och vad får dig att tro att Källström inte har samma dilemma? Nämn också en spelare som skulle passa bättre än Källström på hans position, du kanske redan nämnt men skulle vara kul att höra det igen isf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag vill byta ut innermittf'ltet.

 

Okej, jag bryr mig inte om att du vill ha en värdelös lodis istället för en 15åring som inte spelat fotboll på 3 år : )

Men, jag tycker att Sverigesd innermittfält är för dåligt. Byt ut hela skiten.

 

Frågan är snarare om det finns några bättre alternativ? Tvivlar mycket starkt på att det finns ett bättre alternativ till Källström, du vet vi kan inte trolla fram stjärnspelare.

 

Visst han presterar kanske inte på topp i landslaget men det gör inte Zlatan heller, ska vi bänka han kanske?

 

 

Finns spelare som skulle prestera f*n så mycket bättre i laget än Källström.

 

Zlatan presterar inte eftersom Svenskarna är för dåliga för honom, de är int elika snabba och kvalificerade som de i Inter, där han kan spela ut vad han har att ge.

 

Och vad får dig att tro att Källström inte har samma dilemma? Nämn också en spelare som skulle passa bättre än Källström på hans position, du kanske redan nämnt men skulle vara kul att höra det igen isf.

 

 

Wernbloom eller V.Elm :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Pontus Wernbloom, Viktor Elm t.ex.

 

Det är yngre, vill mer, vill lära.

 

Kim är bara jävligt dålig.

De är unga och i mitt tycke snart bättre än den idioten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zlatan är underskattad.

Eller inte, totalt överskattad och inte en av världens bästa spelare! Eftersom en komplett spelare är ödmjuk och ha inte världens j*vla ego som Zlatan har, visst man ska ha självförtroende, men det är viktigare att vara ödmjuk.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zlatan är underskattad.

Eller inte, totalt överskattad och inte en av världens bästa spelare! Eftersom en komplett spelare är ödmjuk och ha inte världens j*vla ego som Zlatan har, visst man ska ha självförtroende, men det är viktigare att vara ödmjuk.

 

Äh skitsnack. Allt snack om att Zlatan är divig och har ett stort ego har hållt på så sjukt länge nu. Man måste ha ett ego för att lyckas. Många svenskar inklusive dig själv är för svenska och stela och ska genast klaga på någon det går bra för.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...