5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 (redigerat) Ja, vad har du för betyg? själv vet jag bara om 4 ämnen än så länge. Svenska - G Engelska - G Matte - G So - G 70 poäng iaf ;) Redigerat 7 Juni 2009 av UOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Engelska - MVG Tyska - MVG Spanska - MVG Musik - VG Idrott - G Allt jag vet än så länge, iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Jag går ju inte "högstadiet" än så jag har ju bara "omdömen" så såhär ser det ut. Matte:Uppnår Målen Med God Marginal(MVG) Engelska:Uppnår Målen Med God Marginal(MVG) Svenska:Uppnår Målen(Läraren sa att det "lutar" mot god marginal) So: Uppnår Målen(Läraren sa att det "Lutar" mot god marginal) No:Har vi inte än! Idrott: Uppnår Målen Texstilslöjd: Uppnår målen våren 09. Träslöjd: Vi har varannan så jag hade träsljöd hösten 08, Det var allt och jag tyckte det var i alla fall ett ganska bra "omdöme". :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Vet inte, lite VG här och lite MVG där. Två säkra MVGn är i bild och engelska, i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 jag kommer aldrig få högre i svenska eller engelska. Vi har en sådan lärare.. jag är glad att jag fick G iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 (redigerat) Vet inte, lite VG här och lite MVG där. Två säkra MVGn är i bild och engelska, i alla fall. Samma här. Bild och Engelska är de enda bekräftade MVG'na än så länge. jag kommer aldrig få högre i svenska eller engelska. Vi har en sådan lärare.. jag är glad att jag fick G iaf. Börja med stor bokstav i början av varje mening och efter punkt, sen arbetar du dig uppåt. Redigerat 7 Juni 2009 av Tolin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 245 poäng, orkar inte radda upp alla ämnen :q Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 jag kommer aldrig få högre i svenska eller engelska. Vi har en sådan lärare.. jag är glad att jag fick G iaf. Börja med stor bokstav i början av varje mening och efter punkt, sen arbetar du dig uppåt. Jag skriver annorlunda då jag skriver på papper. och på vissa meningar börjar jag på här också ;). Förut hade jag ett MVG i teknik. Tror jag kommer sänka det till G :/ (ny lärare..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 VG i SO,NO,Engelska,Musik,Teknik,Hemkunskap och Idrott.resten G. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Finns redan en sån här tråd. http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...0&start=180 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Ja, använd tråden som finns. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg