5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 (redigerat) otroligt snabba mål på slutet ;). En bra match som vi i princip redan vunnit.. Bra gjord match. vad tycker ni om matchen? Redigerat 10 Juni 2009 av UOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Sverige spelade bra, bättre än mot danmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 de spelar mycket bättre än mot danmark ja :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Första halvlek var dålig. Tveksamt om det här spelet hade räckt till ens oavgjort mot Danmark =/ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Tycker första 20 minuterna var bedrövliga med mycket inviduella enkla misstag. Bl.a Isakssons bedrövliga utkast som nästan ledde till 1-0 i baken från Malta. Tur att Sverige spelade upp sig efter 1-0 och extremt synd att vi inte gjorde 5-0 då vi hade gått om Portugal i tabellen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 (redigerat) Första halvlek var dålig. Tveksamt om det här spelet hade räckt till ens oavgjort mot Danmark =/ .Sverige hade ju en hel del målchanser på den matchen. ;) Men tillbaka till dagens match. Man visste ju redan från början att Sverige skulle vinna på ett eller annat sätt. Redigerat 10 Juni 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Första halvlek var dålig. Tveksamt om det här spelet hade räckt till ens oavgjort mot Danmark =/ .Håller med,jag blev inte allt för imponerad.Visst var vissa framspelningar snygga,men Maltas försvar kändes ihåligt,dom var inte speciellt tuffa i närkamperna vilket gjorde det lätt för Sverige att komma till avslut.Skönt att inte Daniel Andersson var med iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Hur mycket blev det? :P Kollade inte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Hur mycket blev det? :P Kollade inte ;)4-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Sverige spelade bra, bättre än mot danmark Ja de är klart, det var mot Malta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 jag hoppas de vinner nästa matcherna också =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Jag var och kollade på matchen på Ullevi. Isaksson gör en eller flera jätte bra räddningar i första halvlek, Malta var väldigt nära att få dit den. Kim gjorde en bra match och jag tycker att Zlatan ska sluta med sina diviga fasoner och göra något vettigt istället för att snacka skit om Kim. Annars kände man att Sverige ägde matchen totalt, jag menar ifall man inte vinner över Malta har man inget att göra i Sydafrika! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.