Nafrali Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Bara jag som har det? Står "Detta inlägg har anmälts för granskning och kommer att granskas snart.". Har testat det mesta, men det går inte bort :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Nu skall det vara fixat. Uppgraderade säkerhetssystemet i morse och då verkar något ha gått fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 It works! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Jag har inga modkrafter i gruppforum längre, var detta meningen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Jo, då det inte finns någon anmälningssystem i grupperna så har behörigheterna försvunnit där. Istället kommer större fokus läggas på att gruppledarna sköter sina grupper och i ev. fall så kommer jag vidta åtgärder. Sedan har jag fått en del klagomål från medlemmar att vissa moderatorer hjälper till i vissa gruppforum för att de känner medlemmarna och att det är orättvist för de som inte känner en moderator. Så nu är även denna bit rättvis hoppas jag att alla känner. Kom i håg att som moderator så skall man vara helt objektiv/opartisk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Jag kan inte heller ta bort inlägg i andra gästböcker märkte jag nu, det kan väl inte varit med mening? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 ...IP verktygen är också borta samt "Redigera medlem" som också låg under moderatoralternativ i mina inställningar. "Tyvärr, forumets administratör har ej aktiverat dina rättigheter för den här delen av kontrollpanelen." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 ...Sökmotorn är också buggad, man kan inte söka i ett specifikt forum utan den söker igenom hela forumet, också får jag upp resultat från gamla gruppforum som inte finns och när man går in där blir det felmedelande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg