MentalogisT Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Trodde peace and love var en sånhär hippie festival, men nähe .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 22 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 hm.. skog och skog. mest träd, yumm :lol: hahah, älska denfrofil faktan<3 ;) 'En dendrofil är en person som attraheras av träd och utför sexuella akter med trädet. Detta beteende är extremt sällsynt men det förekommer.' Well, träden finns ju oftast i skogen, ^^ Jag tror att vårat camp kommer har tre tält och vi kanske är 9-10 st, jag är ensam kille också,öhö. Sen så kanske jag ska hänga lite med min syster och hennes kompisar som jag har för skulle ha ett ganska stort camp ^^ hah! men då kommer jag och hälsar på, ännu mer tjejer ;) jaja, träd hit och träd dit. älskar alla sötizz träd :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Det kan aldrig bli för mycket tjejer :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Saker jag tagit med: Tält Luftmadrass Sovsäck Kudde Pump (till madrass) Pengar, mobil och annat man har med sig Campingstol Hygienartiklar (tand-grejer, deo, parfym, tvål etc) Nästan 3 plattor öl (2½+) och köper cigg där Hm, typ det, behövs inte mer egentligen, räkna med att saker kan bli stulna, gå sönder och framför allt bli smutsiga. ;) Hitta mig och bjud på en öl! Muta en moderator ftw :P hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 23 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 (redigerat) Saker jag tagit med: Tält Luftmadrass Sovsäck Kudde Pump (till madrass) Pengar, mobil och annat man har med sig Campingstol Hygienartiklar (tand-grejer, deo, parfym, tvål etc) Nästan 3 plattor öl (2½+) och köper cigg där Hm, typ det, behövs inte mer egentligen, räkna med att saker kan bli stulna, gå sönder och framför allt bli smutsiga. ;) Hitta mig och bjud på en öl! Muta en moderator ftw :P hehe hah, jag bjuder på öl om du bjuder på en cigg elle två då ;) pump kommer jag bannemej inte få plats med, men wth. det behöver man inte, damn.. härligt mke öl där du :lol: HAH! min buss går om cirka 10 timmar, så nu ska jag sova! och kommer inte vara social här på fuska på resten av veckan, ha're!! :lol: Redigerat 23 Juni 2009 av mansithe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Saker jag tagit med: Tält Luftmadrass Sovsäck Kudde Pump (till madrass) Pengar, mobil och annat man har med sig Campingstol Hygienartiklar (tand-grejer, deo, parfym, tvål etc) Nästan 3 plattor öl (2½+) och köper cigg där Hm, typ det, behövs inte mer egentligen, räkna med att saker kan bli stulna, gå sönder och framför allt bli smutsiga. ;) Hitta mig och bjud på en öl! Muta en moderator ftw :P hehe hah, jag bjuder på öl om du bjuder på en cigg elle två då ;) pump kommer jag bannemej inte få plats med, men wth. det behöver man inte, damn.. härligt mke öl där du :lol: HAH! min buss går om cirka 10 timmar, så nu ska jag sova! och kommer inte vara social här på fuska på resten av veckan, ha're!! :lol: Det finns pumpar nuförtiden som platsar i bakfickan :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Hehe, fint gung på stan när jag kollade nyss. Fast imorrn o på lördagen bor jag ju mitt i festivalen i stort sett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.