GTiedtke Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 titta in dessa nyheter på little big planet universe! PS sidan är under konstruktion men läs artiklen...på news fliken. paketet kommer att vara GRATIS så fråga inte. http://littlebigplanetuniverse.co.cc/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Men lol, det är något någon gjort själv, det kommer vara hemma gjorda stickers. Plus det är ingen man skaffar från ps store. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crewnaxx Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 fick med little big planet när jag köpte mitt ps3 :P Och vad jag tyckte om det... Omdöme: Skit... Inte värt pengarna.. Kanske småbarn väldigt små ska spela det.. Inte roligt för fem öre och +3 (Hmm.. kanske för att de är små barns spel) Men 300kr för det.. För dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Det kostar 198 SEK. Prisvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Ett av det bästa spelen som kommit ut på År, finns inget fräschare om du frågar mig. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Det kommer alltid kläder till LBP Yay har gjort 3000 inlägg nu :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.