KingOni Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Jag fick ett psp 3004 i julklapp som då inte var flashat och idag vill jag ha det flashat men det går ju inte med psp 3004 så jag vill ha hjälp av er med att kanske byta mitt psp mot ett gamlare inte för gammalt men senaste som går att flasha eller att byta den. Jag har letat överallt men kan inte hitta något så jag behöver lite backup. :) Tack för hjälpen ändå Tankar du hem spel riskerar du att bli polisanmäld (om det är via torrenter.) jo, men hur stor är chansen för de? lägre än 1 %, mycket lägre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 20 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Jag fick ett psp 3004 i julklapp som då inte var flashat och idag vill jag ha det flashat men det går ju inte med psp 3004 så jag vill ha hjälp av er med att kanske byta mitt psp mot ett gamlare inte för gammalt men senaste som går att flasha eller att byta den. Jag har letat överallt men kan inte hitta något så jag behöver lite backup. :) Tack för hjälpen ändå Tankar du hem spel riskerar du att bli polisanmäld (om det är via torrenter.) jo, men hur stor är chansen för de? lägre än 1 %, mycket lägre.. jo men man ska ju inte ladda ner av torrent ungeför alla spelan här kostar 500kr och det är rätt långt till en affär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Tankar du hem spel riskerar du att bli polisanmäld (om det är via torrenter.) Dessutom är flashning inte billigt. Det är inte så dyrt, det kostar som ett nytt psp-spel (504kr). Alltså blir det mycket billigare. Och nån skrev om att det går att flasha 3004. Det går inte alls, om man sätter in ett pandora battery i den så startar den inte. *Host* http://psp3000hacks.com/psp-3000-hacks/cus...a-cfw-released/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 http://psp3000hacks.com/psp-3000-hacks/cus...a-cfw-released/[/url]OMG :o I Fail! Måste hålla mig uppdaterad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 21 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Jo men jag har version 5.50 vet ni om man kan byta version till ett snäpp lägre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Nej, går inte att nedgradera utan Pandora från version 3.70 och uppåt eller nåt sådant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 21 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Nej, går inte att nedgradera utan Pandora från version 3.70 och uppåt eller nåt sådant. Hur ska jag göra då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 skit i å flasha det. Det är mycket roligare att inte flasha. Om man flashar så tar man hem ett spel och sedan spelar i 2 sekunder. Medans om man köper så väljer man verkligen vilka spel man vill ha.Så säger du bara för att du vill flasha :P Och jag kan säga att man inte gör det. vill? aldrig i livet, även om det skulle kommet ett flash till ps3 skulle jag inte gjort det. Aldrig. Jag vill stödja sony och alla andra företag som gör bra spel också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Sonys spel är mycket mer välgjorda, detaljerade och bättre grafikmässigt. Homebrews applikationerna är bra för att vara gratis vissa är rent av kass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ockero Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 asså om du vill fixa pspet så ska du gå till chip n play och så betalar du 300 spänn så hjälper dom dig http://chipnplay.se/pspupplasningavbrickad...ntar-p-384.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 1 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 asså om du vill fixa pspet så ska du gå till chip n play och så betalar du 300 spänn så hjälper dom dig http://chipnplay.se/pspupplasningavbrickad...ntar-p-384.html men dom stödjer väll inte psp 3004 men version 5.50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu97 Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) Jag har ett mycket bra psp som går att flasha som jag även kan tänka mig att byta, färgen är rosa och skicket är faktiskt ganska bra men när vi byter så byter vi endast konsollen allstå inte minnes kort men självklart battiriet + en laddare så vi kan ladda upp våra Psp Redigerat 10 Augusti 2009 av Pikachu97 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg