4tech Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Tjoo! jag har en css server men jag vill ha en sak som är när man kommer in på server ska det komma en/ett låt/ljud hur gör man det? //4tech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 För att göra det måste du modifiera servern, det kan du göra på två sätt. Antingen programmerar du en modifikation för hand med C++ med hjälp av SDK:t som Valve gett ut, eller så laddar du ner en färdig modifikation. För att hitta en färdig modifikation som gör det du vill så sök det på Google. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4tech Skrivet 17 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 ska jag söka typ css modifikation lr bara modifikation Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Är det plugins ni menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kopochsalj Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Är det plugins ni menar? Har du Mani admin plugin på servern eller ? Om du har det gå till cstrike\cfg\mani_admin_plugin\ sen letar du upp actionsoundlist.txt där finns ett exempel så titta bara där :D Nisse_anton@hotmail.com för mer hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4tech Skrivet 21 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Tack hoppas att det funkar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecNiquE Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 gå in på antingen sourcemod.com och sök efter Connect sound eller addons.eventscripts.com och sök "Connect sound" för ES (eventscripts) behöver du ladda ner ES det gör du på hemsidan eller så kan du googla ... och skaffa oxå ES tools , jag hade ett ljud förr :D "Welcome to Chill with skill" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg