Hoppa till innehåll

Gillar Samma Tjej Som Min Kompis.


Rekommendera inlägg

gör som på det gamla hederlig sättet, du och din polare tar varsitt svärd,spjut eller vad f*n ni nu vill ha. så går ni två in i ett rum och den som kommer ut levande får tjejen, ok?

 

 

jag lyssnade på dig, jag och en kompis gjorde så och det slutade med att jag satt på honom och sa OWNED! sen gick jag därifrån.

 

Satt du på honom?

Eww.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men lär känna henne först. Börjar du med 'Hello my baby, hello my darling...!' kommer hon tro att du är en stalker!! :angry:

Förresten vet hon vem du är?

 

Om du vill bli tillsammans med hon måste du ta tummen ur röven, prata med hon, fråga efter nummer och tillslut så blir ni tillsammans... Eller inte.

 

:ng:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men lär känna henne först. Börjar du med 'Hello my baby, hello my darling...!' kommer hon tro att du är en stalker!! :angry:

Förresten vet hon vem du är?

 

Om du vill bli tillsammans med hon måste du ta tummen ur röven, prata med hon, fråga efter nummer och tillslut så blir ni tillsammans... Eller inte.

 

:ng:

Fan va jag satt och garva XD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Men lär känna henne först. Börjar du med 'Hello my baby, hello my darling...!' kommer hon tro att du är en stalker!! :angry:

Förresten vet hon vem du är?

 

Om du vill bli tillsammans med hon måste du ta tummen ur röven, prata med hon, fråga efter nummer och tillslut så blir ni tillsammans... Eller inte.

 

:ng:

Fan va jag satt och garva XD

 

Det brukar min slöjdlärare säga när jag bara sitter och it gör något.

OnT , Har själv inga kunskaper om sånthär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gör som på det gamla hederlig sättet, du och din polare tar varsitt svärd,spjut eller vad f*n ni nu vill ha. så går ni två in i ett rum och den som kommer ut levande får tjejen, ok?

 

 

jag lyssnade på dig, jag och en kompis gjorde så och det slutade med att jag satt på honom och sa OWNED! sen gick jag därifrån.

 

Skulle detta vara roligt, du kan komma hit och kittla mig så kan vi se om jag skrattar.

Vad är det med alla omogna svar.. "prata med hon" henne annars, kompis.

 

Tala med henne, försök prata om något hon gillar, i ditt fall barbies.. hämta en ken docka och en barbie och visa hur du skulle vilja göra, men gå inte över gränsen.. skulle visa 69 åt en tjej, slutade med ena örat åkte av och polisanmälning.

 

Skämt åsido, försök starta en konversation, du är 14 ffs, snacka om Jonas brothers eller något..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...