SNUFFINATOR Skrivet 9 November 2009 Rapport Skrivet 9 November 2009 gör som på det gamla hederlig sättet, du och din polare tar varsitt svärd,spjut eller vad f*n ni nu vill ha. så går ni två in i ett rum och den som kommer ut levande får tjejen, ok? jag lyssnade på dig, jag och en kompis gjorde så och det slutade med att jag satt på honom och sa OWNED! sen gick jag därifrån. Satt du på honom?Eww. Citera
Vendetta Skrivet 9 November 2009 Rapport Skrivet 9 November 2009 Men lär känna henne först. Börjar du med 'Hello my baby, hello my darling...!' kommer hon tro att du är en stalker!! :angry: Förresten vet hon vem du är? Om du vill bli tillsammans med hon måste du ta tummen ur röven, prata med hon, fråga efter nummer och tillslut så blir ni tillsammans... Eller inte. :ng: Citera
Champagne Skrivet 10 November 2009 Rapport Skrivet 10 November 2009 Men lär känna henne först. Börjar du med 'Hello my baby, hello my darling...!' kommer hon tro att du är en stalker!! :angry: Förresten vet hon vem du är? Om du vill bli tillsammans med hon måste du ta tummen ur röven, prata med hon, fråga efter nummer och tillslut så blir ni tillsammans... Eller inte. :ng: Fan va jag satt och garva XD Citera
SNUFFINATOR Skrivet 2 December 2009 Rapport Skrivet 2 December 2009 Men lär känna henne först. Börjar du med 'Hello my baby, hello my darling...!' kommer hon tro att du är en stalker!! :angry: Förresten vet hon vem du är? Om du vill bli tillsammans med hon måste du ta tummen ur röven, prata med hon, fråga efter nummer och tillslut så blir ni tillsammans... Eller inte. :ng: Fan va jag satt och garva XD Det brukar min slöjdlärare säga när jag bara sitter och it gör något.OnT , Har själv inga kunskaper om sånthär. Citera
CHORDAZBA Skrivet 2 December 2009 Rapport Skrivet 2 December 2009 gör som på det gamla hederlig sättet, du och din polare tar varsitt svärd,spjut eller vad f*n ni nu vill ha. så går ni två in i ett rum och den som kommer ut levande får tjejen, ok? jag lyssnade på dig, jag och en kompis gjorde så och det slutade med att jag satt på honom och sa OWNED! sen gick jag därifrån. Skulle detta vara roligt, du kan komma hit och kittla mig så kan vi se om jag skrattar.Vad är det med alla omogna svar.. "prata med hon" henne annars, kompis. Tala med henne, försök prata om något hon gillar, i ditt fall barbies.. hämta en ken docka och en barbie och visa hur du skulle vilja göra, men gå inte över gränsen.. skulle visa 69 åt en tjej, slutade med ena örat åkte av och polisanmälning. Skämt åsido, försök starta en konversation, du är 14 ffs, snacka om Jonas brothers eller något.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.