Hoppa till innehåll

Wtf"""!""" En Spybotworm


Xcango
 Dela

Rekommendera inlägg

När min morbror skulle få en fil av mej till sitt usb minne så säger virus programmet att det finns en spybotworm JAG kör virus programmet fort SOM ÖGAT!! Norton Hittar viruset och raderar sedan det sen måste jag starta om datorn efter det men nu undrar jag!! OM den kan finnas kvar!!????????

Eftersom du har Norton så förvånar det inte mig om viruset är kvar :P

 

OnT: Ja, Om du har raderat viruset så bör det ju inte finnas kvar eller hur? Men som sagt du har ju Norton så man vet inte.

 

Varför tror du inte att Norton tar bort viruset då?

 

Norton är inte det bästa direkt ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har norton 360 & det funkar ******* bättre är avast

 

 

Om ni är intresserade, skaffa då NOD32 Antivirus, det är det bästa på marknaden

, både på den legala och den *host* illegala *host*

 

Varför NOD32 när man kan skaffa den nya NOD32? Den heter Eset. Jag har Eset Business Editon ( eller nåt :P ) skit bra...

 

OT: Ja den har tagit bort den men som Crazyshit sa, den tar mycket ram mine. Den segar ner datorn plus så hittar den inga virus... Men visst det har ju blivit uppdaterat nu. Så det kanske är bättre

 

Eset är företaget...........

Sen tar Norton väldigt mycket ram etc. och det är inte precis tillförlitligt heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har norton 360 & det funkar ******* bättre är avast

 

 

Om ni är intresserade, skaffa då NOD32 Antivirus, det är det bästa på marknaden

, både på den legala och den *host* illegala *host*

 

Varför NOD32 när man kan skaffa den nya NOD32? Den heter Eset. Jag har Eset Business Editon ( eller nåt :P ) skit bra...

 

OT: Ja den har tagit bort den men som Crazyshit sa, den tar mycket ram mine. Den segar ner datorn plus så hittar den inga virus... Men visst det har ju blivit uppdaterat nu. Så det kanske är bättre

 

Eset är företaget...........

Sen tar Norton väldigt mycket ram etc. och det är inte precis tillförlitligt heller.

 

det gör inget om man har väldit mkt ram
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När min morbror skulle få en fil av mej till sitt usb minne så säger virus programmet att det finns en spybotworm JAG kör virus programmet fort SOM ÖGAT!! Norton Hittar viruset och raderar sedan det sen måste jag starta om datorn efter det men nu undrar jag!! OM den kan finnas kvar!!????????

Ja, den finns definitivt kvar, den har lagt sig i system32 mappen och fördubblar sig runt om på hårddisken.

Akta så att den inte sätter sig i registret också, då du aldrig blir av med den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har norton 360 & det funkar ******* bättre är avast

 

 

Om ni är intresserade, skaffa då NOD32 Antivirus, det är det bästa på marknaden

, både på den legala och den *host* illegala *host*

 

Varför NOD32 när man kan skaffa den nya NOD32? Den heter Eset. Jag har Eset Business Editon ( eller nåt :P ) skit bra...

 

OT: Ja den har tagit bort den men som Crazyshit sa, den tar mycket ram mine. Den segar ner datorn plus så hittar den inga virus... Men visst det har ju blivit uppdaterat nu. Så det kanske är bättre

 

Eset är företaget...........

Sen tar Norton väldigt mycket ram etc. och det är inte precis tillförlitligt heller.

 

Där har du fel. Det tar nästan inget ram med Gaming edition 2009. Tar lite mer med Internet Security. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har norton 360 & det funkar ******* bättre är avast

 

 

Om ni är intresserade, skaffa då NOD32 Antivirus, det är det bästa på marknaden

, både på den legala och den *host* illegala *host*

 

Varför NOD32 när man kan skaffa den nya NOD32? Den heter Eset. Jag har Eset Business Editon ( eller nåt :P ) skit bra...

 

OT: Ja den har tagit bort den men som Crazyshit sa, den tar mycket ram mine. Den segar ner datorn plus så hittar den inga virus... Men visst det har ju blivit uppdaterat nu. Så det kanske är bättre

 

Eset är företaget...........

Sen tar Norton väldigt mycket ram etc. och det är inte precis tillförlitligt heller.

 

Där har du fel. Det tar nästan inget ram med Gaming edition 2009. Tar lite mer med Internet Security. ;)

 

är det inte tvärt om? att gaming edition tar mindre? iaf de nyare notron tar mindre RAM.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...