TechnoLover Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Två av mina vänner har nyligen skaffat sig flickvänner, som de gillat ett tag och nu i och med att vi slutade skolan tog de chansen att bli ihop. Ifall de aldrig skulle träffas igen, o.s.v. Men jag är kvar på det där långa klivet, någonstans i mitten. Jag vågar inte fråga om någon vill bli min flickvän, jag är för feg och för osäker på om någon verligen gillar mig... Vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Ja du borde nog inse att ingen gillar dig ;) Va inte feg lol, så enkelt e det xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 jag vet inte... dö kanske... <_< Nä men, Du är bara 15 och har hela livet framför dig varför så brottom. Vill du ens ha en flickvän? Har du ens nån person du gillar? börja med att skaffa lite vänner irl :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 17 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 (redigerat) jag vet inte... dö kanske... <_< Nä men, Du är bara 15 och har hela livet framför dig varför så brottom. Vill du ens ha en flickvän? Har du ens nån person du gillar? börja med att skaffa lite vänner irl :P Tolin, :_ EmoNerdChild, ja, jag vill ha en flickvän. Ja, jag vet typ två som jag gillar och att skaffa vänner ILR blir lite svårt eftersom jag faller inte för grupptryck och då kommer man ingenvart i nuläget. OT: Fuskas quotesystem suger. Redigerat 17 Juni 2009 av TechnoLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Funderar lite på hur du tänkt skaffa flickvän, lät som du hade tänkt gå fram till någon och säga "Vill du bli min flickvän?". Tror inte det hade funkat :) Tycker du ska vänta tills det kommer någon du verkligen gillar och inte försöka skaffa någon för att dom andra har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 jag vet inte... dö kanske... <_< Nä men, Du är bara 15 och har hela livet framför dig varför så brottom. Vill du ens ha en flickvän? Har du ens nån person du gillar? börja med att skaffa lite vänner irl :P Tolin, :_ EmoNerdChild, ja, jag vill ha en flickvän. Ja, jag vet typ två som jag gillar och att skaffa vänner ILR blir lite svårt eftersom jag faller inte för grupptryck och då kommer man ingenvart i nuläget. OT: Fuskas quotesystem suger. För det första; Technolover är inte 15 (Eller? Aspergers? Efterbliven?) För det andra; Skaffa vänner har ingenting med grupptryck att göra. Vill man skaffa vänner så skaffar man vänner, grupptryck är som ett free-card. Men vad kan man förvänta sig av ungen som ville göra mobilspel med ett knapptryck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 18 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 jag vet inte... dö kanske... <_< Nä men, Du är bara 15 och har hela livet framför dig varför så brottom. Vill du ens ha en flickvän? Har du ens nån person du gillar? börja med att skaffa lite vänner irl :P Tolin, :_ EmoNerdChild, ja, jag vill ha en flickvän. Ja, jag vet typ två som jag gillar och att skaffa vänner ILR blir lite svårt eftersom jag faller inte för grupptryck och då kommer man ingenvart i nuläget. OT: Fuskas quotesystem suger. För det första; Technolover är inte 15 (Eller? Aspergers? Efterbliven?) För det andra; Skaffa vänner har ingenting med grupptryck att göra. Vill man skaffa vänner så skaffar man vänner, grupptryck är som ett free-card. Men vad kan man förvänta sig av ungen som ville göra mobilspel med ett knapptryck? Tolin :_ Jag har inte asbergers (lär dig stava till det innan du använder den termen) och jag är inte efterbliven. Jag sa aldrig att jag ville göra ett mobilspel med ett knapptryck, lite utamning ska det ju vara, men just nu är jag inte så intresserad av IT. (Visst, skryt om dina kunskaper bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 jag vet inte... dö kanske... <_< Nä men, Du är bara 15 och har hela livet framför dig varför så brottom. Vill du ens ha en flickvän? Har du ens nån person du gillar? börja med att skaffa lite vänner irl :P Tolin, :_ EmoNerdChild, ja, jag vill ha en flickvän. Ja, jag vet typ två som jag gillar och att skaffa vänner ILR blir lite svårt eftersom jag faller inte för grupptryck och då kommer man ingenvart i nuläget. OT: Fuskas quotesystem suger. För det första; Technolover är inte 15 (Eller? Aspergers? Efterbliven?) För det andra; Skaffa vänner har ingenting med grupptryck att göra. Vill man skaffa vänner så skaffar man vänner, grupptryck är som ett free-card. Men vad kan man förvänta sig av ungen som ville göra mobilspel med ett knapptryck? Tolin :_ Jag har inte asbergers (lär dig stava till det innan du använder den termen) och jag är inte efterbliven. Jag sa aldrig att jag ville göra ett mobilspel med ett knapptryck, lite utamning ska det ju vara, men just nu är jag inte så intresserad av IT. (Visst, skryt om dina kunskaper bara) Aspergers syndrom. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 18 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 jag vet inte... dö kanske... <_< Nä men, Du är bara 15 och har hela livet framför dig varför så brottom. Vill du ens ha en flickvän? Har du ens nån person du gillar? börja med att skaffa lite vänner irl :P Tolin, :_ EmoNerdChild, ja, jag vill ha en flickvän. Ja, jag vet typ två som jag gillar och att skaffa vänner ILR blir lite svårt eftersom jag faller inte för grupptryck och då kommer man ingenvart i nuläget. OT: Fuskas quotesystem suger. För det första; Technolover är inte 15 (Eller? Aspergers? Efterbliven?) För det andra; Skaffa vänner har ingenting med grupptryck att göra. Vill man skaffa vänner så skaffar man vänner, grupptryck är som ett free-card. Men vad kan man förvänta sig av ungen som ville göra mobilspel med ett knapptryck? Tolin :_ Jag har inte asbergers (lär dig stava till det innan du använder den termen) och jag är inte efterbliven. Jag sa aldrig att jag ville göra ett mobilspel med ett knapptryck, lite utamning ska det ju vara, men just nu är jag inte så intresserad av IT. (Visst, skryt om dina kunskaper bara) Aspergers syndrom. :bah: A´spergers syndro´m, avvikelse i psykisk utveckling som medför en personlighetsbild besläktad med den vid autism. Ungdomar och vuxna med Aspergers syndrom har svårigheter i samspelet med andra, blir gärna enstöringar och utvecklar ofta ett eller ett fåtal intressen med stor intensitet, medan andra aktiviteter kanske försummas. Intelligensnivån är oftast normal eller hög, och personer med Aspergers syndrom kan på grund av sin förmåga till stark koncentration på ett område nå framgång som t.ex. forskare. – Sjukdomen är uppkallad efter den österrikiska barnpsykiatern Hans Asperger Tycker du att detta stämmer på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 jag vet inte... dö kanske... <_< Nä men, Du är bara 15 och har hela livet framför dig varför så brottom. Vill du ens ha en flickvän? Har du ens nån person du gillar? börja med att skaffa lite vänner irl :P Tolin, :_ EmoNerdChild, ja, jag vill ha en flickvän. Ja, jag vet typ två som jag gillar och att skaffa vänner ILR blir lite svårt eftersom jag faller inte för grupptryck och då kommer man ingenvart i nuläget. OT: Fuskas quotesystem suger. För det första; Technolover är inte 15 (Eller? Aspergers? Efterbliven?) För det andra; Skaffa vänner har ingenting med grupptryck att göra. Vill man skaffa vänner så skaffar man vänner, grupptryck är som ett free-card. Men vad kan man förvänta sig av ungen som ville göra mobilspel med ett knapptryck? Tolin :_ Jag har inte asbergers (lär dig stava till det innan du använder den termen) och jag är inte efterbliven. Jag sa aldrig att jag ville göra ett mobilspel med ett knapptryck, lite utamning ska det ju vara, men just nu är jag inte så intresserad av IT. (Visst, skryt om dina kunskaper bara) LOL, det stavas Aspergers! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadgasm Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) du säger det själv - du är för feg. om du hittar en tjej du gillar, ta kontakt, snacka med henne. jag tror knappast att det är hon som kommer att bara gå fram till dig och fråga. är hon intresserad av dig och du av henne och ni båda vet det kommer det lösa sig av sig själv. och ett tips är att tona ner din spelade intelligens och "jag är så j*vla mogen och seriös och tror mig veta bättre än alla andra"-attityden. Redigerat 18 Juni 2009 av Sadgasm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Ska jag skaffa en flickvän? Att du är 15 bast och tänker sådär är rätt konstigt, man tänker inte bara "Japp, idag ska jag skaffa en flickvän" Om du träffar någon du gillar... äh skit i det, kör bara ditt eget race, känns som att jag körde in i en återvändsgränd här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.