Hoppa till innehåll

Flickvän


Rekommendera inlägg

jag vet inte... dö kanske... <_<

 

Nä men, Du är bara 15 och har hela livet framför dig varför så brottom.

Vill du ens ha en flickvän?

Har du ens nån person du gillar?

börja med att skaffa lite vänner irl :P

Bästa Jag Hört på Länge Äntligen Nån som Vet hur det är Att inte ha Flickvän :D Men Seröst gör som den här killen sa och vänta du har ju för fan hela livet framför dig eller sök på www.google.se efter Dejtingsajter :lol:

Varför skriver du så konstigt? Man skulle kunna tro att "." på ditt tangentbord inte funkar, men Det Förklarar Inte Varför Du Skriver Såhär Hela Tiden.

autism

 

Autism Gör Inte Så Att Man Måste Skriva Såhär Hela Tiden?

 

Han är väl i det stadiet i livet då man tror att det ser snyggare ut att skriva med versaler.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ta intiativet och modet till dig n' just ask!

Ingen annan kan göra dig för de och tjejen kanske inte vet vad du känner ?

 

Själv är jag en fegis. Att flörta på internet är en sak. Men i IRL att verkligen gå fram "Tja, vill du bli min" Lix. Noway :o

Men det är ju jag som förlorar på de! men sen kan jag ju säga att jag inte (iallafall än) har upplevt äkta kärlek. Bara mindre förälskelser som avtar eller dunstar bort med tiden. Jag känner på mig att jag kommer veta när jag upplever den och då tänker jag inte släppa den!

Redigerat av girlygeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...