MentalogisT Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 jag vet inte... dö kanske... <_< Nä men, Du är bara 15 och har hela livet framför dig varför så brottom. Vill du ens ha en flickvän? Har du ens nån person du gillar? börja med att skaffa lite vänner irl :P Bästa Jag Hört på Länge Äntligen Nån som Vet hur det är Att inte ha Flickvän :D Men Seröst gör som den här killen sa och vänta du har ju för fan hela livet framför dig eller sök på www.google.se efter Dejtingsajter :lol: Varför skriver du så konstigt? Man skulle kunna tro att "." på ditt tangentbord inte funkar, men Det Förklarar Inte Varför Du Skriver Såhär Hela Tiden. autism Autism Gör Inte Så Att Man Måste Skriva Såhär Hela Tiden? Han är väl i det stadiet i livet då man tror att det ser snyggare ut att skriva med versaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 http://memegenerator.net/Instances/578/Courage-Wolf-She-put-you-in-the-friend-zone-PUT-HER-IN-THE-RAPE-ZONE47.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 (redigerat) Ta intiativet och modet till dig n' just ask! Ingen annan kan göra dig för de och tjejen kanske inte vet vad du känner ? Själv är jag en fegis. Att flörta på internet är en sak. Men i IRL att verkligen gå fram "Tja, vill du bli min" Lix. Noway :o Men det är ju jag som förlorar på de! men sen kan jag ju säga att jag inte (iallafall än) har upplevt äkta kärlek. Bara mindre förälskelser som avtar eller dunstar bort med tiden. Jag känner på mig att jag kommer veta när jag upplever den och då tänker jag inte släppa den! Redigerat 28 September 2009 av girlygeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 (redigerat) http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...0&p=1580747 Redigerat 30 September 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.