kattus Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 msgbox"SPAM",89,"SPAM" do msgbox"SPAM",89,"SPAM" loop Ändrade lite i den: msgbox"Du har fått 1 nytt virus.",89,"Hej ^^" do msgbox"MOHAHAHAHA",89,"¤___¤" loop ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Airhead Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 starta igång en riktigt hårdporrfilm och dra ut både mus och tangentbord. eller så kan man ge den ett riktigt virus/trojan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 (redigerat) 1. Dra ner en porrfilm på ett USB-minne hemma. 2. Säg farväl till USB-minnet (läraren beslagtar nog det). 3. Sätt USB-minnet bakom datorn (inte i framluckorna så det syns) när ingen ser. 4. Starta filmen med hötalare av och mus + tangentbord urdraget. 5. Vänta på att någon ska använda datorn. 6. Se reaktionen. B) http://img.chan4chan.com/img/2009-08-18/1250562711135.jpg EDIT: Bilden Redigerat 22 Maj 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a09z Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 skriver 1+1=10 50 gånger per gång jag e på datan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Gå in på 1227 då kan man inte trycka ner xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darkone Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Gå in på 1227 då kan man inte trycka ner xD för mig gick det lätt tack vare no script Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Windows Tangenten + R Skriva in följande; Shutdown -s -t 10000 -c "Ursäkta, men jag upplever att den här datorn kanske vill ha ett liv jag stänger av den nu" Och bara gå därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 En i våran klass råkade fan radera hårddisken på frökens dator, efter det har ingen suttit vid en dator.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 (redigerat) Ibland får vi sitta vid datorerna det finns några program som t.ex Paint o Chefrens Pyramid(ett matte spel) men man får inte spela på nätet får det är alltid en lärare eller en skvallrare som håller koll på en. Redigerat 11 Juni 2010 av Amir23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93847 Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 (redigerat) en gång tog ja datorns mus o la in den i mikron på 2 minuter den såg jätte rolig efter det :) Redigerat 11 Juni 2010 av 93847 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Lol jag går första ring och vi har installerat wc3 , wow , cs på skolans nätvärk, Skit roligt, men då och då finner dem filerna och dem tas bort, Men riktigt roligt då vi får använda datorerna på rasterna och sitta vid msn under lektion :) bästa linjen ever :) Vi får även lana efter skoltid, med lärarens tillåtelse, då måste spelen vara på usbsticka men ända bästa skolan i världen,Världens bästa skola skulle vara om de lärt er att stava ordentligt också. Hehe, det var min svenska på den tiden som sög riktigt p.g.a. min dyslexi. Men nu så har jag jobbat hårt och språket är mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unknown12 Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 när personen bredvid går bort kan man j skriva in porr på google och trycka på den högst upp.... har däremot inte gjort det.... skulle bli dödad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.