D48 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) har inte lirat cod WaW på ett tag nu. och jag undrar vilken som e den senaste patchen. den jag har nu är 1.4 vilket jag tror ä den senaste. btw: jag va i klass 47 eller ngt sånt förut men nu när jag lirar så har inga vapen eller ngt, fast jag använder mig av mitt gamla acc. :S Redigerat 18 Juni 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 har inte lirat cod WaW på ett tag nu. och jag undrar vilken som e den senaste patchen. den jag har nu är 1.4 vilket jag tror ä den senaste. btw: jag va i klass 47 eller ngt sånt förut men nu när jag lirar så har inga vapen eller ngt, fast jag använder mig av mitt gamla acc. :S Om du ominstallerat spelet så försvinner din rank och du får börja om på 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Fel forum? inte vad jag vet :s hittade inget för COD. har inte lirat cod WaW på ett tag nu. och jag undrar vilken som e den senaste patchen. den jag har nu är 1.4 vilket jag tror ä den senaste. btw: jag va i klass 47 eller ngt sånt förut men nu när jag lirar så har inga vapen eller ngt, fast jag använder mig av mitt gamla acc. :S Om du ominstallerat spelet så försvinner din rank och du får börja om på 1 ok tackar då vet jag vet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 (redigerat) Nä men datorforumet ska den ligga i då. *Flyttar* Skicka PM om det är ett ps3 spel eller nåt så flyttar jag igen. Redigerat 19 Juni 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.