Hoppa till innehåll

Patch 3.2


zitroz
 Dela

Rekommendera inlägg

Tycker det är synd att blizz inte wastar tid på att göra unik gear som det var på 60..

Right.

 

Tillbakablick!

 

http://www.wowhead.com/?itemset=499 vs http://www.wowhead.com/?itemset=503 vs http://www.wowhead.com/?itemset=507

 

http://www.wowhead.com/?itemset=389 vs http://www.wowhead.com/?itemset=388 vs http://www.wowhead.com/?itemset=392

 

http://www.wowhead.com/?itemset=384 vs http://www.wowhead.com/?itemset=402

 

etc etc etc.

Om vi nu ska sura över reskins så finns det visst ingenstans att vända sig, det förekommer överallt

 

..

http://www.wowhead.com/?item=21134+http://www.wowhead.com/?item=21856http://www.wowhead.com/?item=21856 vs http://www.wowhead.com/?item=45458+http://www.wowhead.com/?item=45165

 

http://www.wowhead.com/?item=21272#.+http://www.wowhead.com/?item=23557 vs http://www.wowhead.com/?item=46339+http://www.wowhead.com/?item=45261

etc etc

och det jag klagar på att dom gör är: Dom gör ett fucking tier set på störts kort tid! Det hade varit skillnad om det var ett vanligt set som Ahn'qiraj seten du linkade först, men nu är det tier..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 216
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Blizzard vet ingenting om spelet, men du gör det.

Blizzard kan inte balansera något i spelet, men du kan det.

Visst, Blizzard suger.

För att de inte behöll spelet som du föredrog det.

 

Spelet må vara oerhört lätt för dig och din guild.

Heads up, du och din guild är helt meningslösa jämtemot spelarbasen. Era åsikter är några få av miljoner.

 

men vad ska man säga, du får klaga om svårigheten om ni tar hela Icecrown Citadel på en run när det kommer. Tills dess kanske vi ska nöja oss med att inse att de raids vi har är (och ska vara) lätta till medelsvåra.

 

Jag vet dock inte riktigt hur Trial of the Crusader ska vara, om det ska ligga på nivå med Ulduar eller om det ska vara svårare. Antagligen inte dock. Många bossar har ju inte ens testats än så, vem vet.

 

*items*

etc etc

och det jag klagar på att dom gör är: Dom gör ett fucking tier set på störts kort tid! Det hade varit skillnad om det var ett vanligt set som Ahn'qiraj seten du linkade först, men nu är det tier..

Förstår inte varför du länkar olika items från pre-BC och WotLK, jag påpekade bara att reskins av armors alltid har förekommit, även innan himmelriket (heh..) pre-BC.

Jag ser inte reskins som något helt oförlåtligt, så har t ex PvP gear i princip alltid varit, och vissa andra set.

 

Men poängen var ju, som sagt, att peka ut att det knappast var bättre förr.

 

....och AQ seten var tier 2.5.....

 

att tier 9 är reskins är lite fånigt i vilket fall som helst dock.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blizzard vet ingenting om spelet, men du gör det.

Blizzard kan inte balansera något i spelet, men du kan det.

Visst, Blizzard suger.

För att de inte behöll spelet som du föredrog det.

Nej, blizzard vet ingenting om hur ett spel ska balanseras, eftersom det har gått 5 år och det har blivit mer och mer obalanserat. Nej, blizzard vet inte hur spelet borde fungera, utan gör så att det passar sig för småungar som dig själv, grattis

 

Jag skiter i det här nu, om jag ska diskutera wow med någon ska det vara med någon som har lite mer insikt än "höhö jag spelar på mina alts och har clearat hela naxx och EoE LoL!", jag skiter fullständigt i dina alts eller patetiska försök att rättfärdiga skitungar och noobs som spelar WoW för att få gratis epics, det ska för i helvete inte fungera så, gå och spela runescape eller nånting om WoW är för svårt, seriöst, dina åsikter är löjliga -större delen av wow vill ha det lätt höhö- no shit 60% av WoW's spelare är småungar, vad tror du? Spelet blir inte allmänt roligare eller, det blir sämre, och sämre, och sämre, och sämre tills casuals som du kommer tycka det är för enkelt - varför? För att blizzard vill göra spelet roligare för flera? Nej, för att blizzard vill ha _pengar_, SUBSCRIPTIONS, MSK! Vad händer när dom tycker att dom behöver flera spelare? Behåller dom spelet som det är så att raiders som tyckte om raids som t.ex BT och hyjal eller gör dom 'roliga' reklamer, erbjudanden som jag vet inte, 300% mer XP, mounts, grant a level, mount på lööööjligt lägre levlar?

WotLk är exakt hur blizzard vill att det ska vara, anpassat för spelare som raidar i snigeltakt en dag i veckan, värre än TBC på varenda möjliga sätt

 

Ärligt, jag är inte säker på varför jag inte märkte det förut, men det är inte bara att wotlks raids är alldeles för lätta, men jag såg det först idag när jag kollade lite på dungeon & raid forums - varför ulduar och naxxramas har allmänt varit så enormt tråkiga och enformiga - I TBC började vi lite lagom i greens och blues med normal instances, gör några quests på karazhan attunement, får efter några veckor reputation nog för att köra heroics som på den tiden var SVÅRA - nu karazhan, okej svårighetsgrad, tog några veckar att cleara, få epics, etc etc, sen när karazhan började bli enkelt och mer eller mindre clearat på några timmar gick man vidare till gruul's lair, tog några dagar att dra ner båda, nu får vi tag på tempest keep the eye och serpentshrine caverns, skippar magtheridon eftersom han är typ oerhört svår, och man börjar nöta av enkla bossar som loot reaver, loot below, hydross och fortsätter sedan med solarian, leotheras, morogrim etc. och efter några dagar har vi dom nere också, sen hugger vi vidare och tar ner de andra bossarna, och till sist vashj och massa wipes på kael'thas som än idag sägs, av vissa, vara den mest omtyckta boss encountern i spelet - nu när några månader har gått släpps black temple och vi fortsätter med den och hyjal, okej, riktigt kul, inte för svårt, inte för lätt - själv han jag inte ens klara black temple eller archimonde pga. att jag slutade spela vid 30% HP nerfen, men iallafall för dom som klarade black temple och hyjal körde slut på dom och satt sen och rullade tummarna i väntan på ny raid/expansion - isle of quel'danas kom, stort event, många spelare gör quests och magisters terrace, blir exalted, får titel, kör PvP, tar veckor - sunwell hänger på för att hardcore guilds inte ska börja klaga på att dom inte har något att göra, det håller tills wotlk kommer - nu ska vi se hur det fungerar nu

 

Dinga 80, kul upplevelse första gången med vehicles, scripted events, death knights m.m., men när vi kommer till 80, heroics behöver inte nyckel vid revered utan kan facerollas dagen man når maxlevel utan problem, epics droppar, idiotiska iden med tabards gör att vilken idiot som helst kan bli exalted med alla 5 factions på två, tre dagar och få epics där ifrån. Själv tog det mig 3-4 dagar att bli full epic, bortsätt från möjligtvis en ring eller en trinket, men nu till poängen - naxxramas, två svårighetsgrader, klaras på en vecka båda två. Det är allt. Ingen annan raid, ingen reputation att farma förutom möjligtvis sons of hodir, achievements finns att avklara. Kul? Nej, det är exakt samma raid, samma bossar, samma rum i månader, men o ja, lätt är det, alla kan komma in, alla kan cleara på några timmar utan problem. Men det finns inget mer, ingen mening med att köra heroics förutom badges till jag vet inte, frozen orbs, mammoths vem vet. Men efter ett tag kommer ulduar, exakt samma sak, clearas på några dagar, nerfas för att blizzard inte vill att den ska vara för svår, nu är vi fast och har ingenting att göra förutom, just det, alts - som nu har blivit superenkla att levla, tar 6 gånger mindre tid att bli 80 än vad det tog att bli 60 i vanilla eller 70 i TBC. Heirloom items, för att inte glömma dom som gör det ännu lättare. Men iaf, en raid, clearas snabbt, finns ingen annan stans att gå till, därför, min trångsynte vän, är TBC en mycket bättre expansion

 

Det jag gör nu, med 4 level 80's, full t8.5, ett bra guild, en skitig raid att besöka är att antingen gå ZG/karazhan för skojs skull eller hoppa på tak/springa runt dalaran - jag överdriver inte nu - när jag är inne på WoW är jag inne timmar, och det enda jag gör är att hoppa på tak i orgrimmar/springa runt dalaran och titta på guildchat, inget, inget annat. PvP? Jo, jag skulle köra PvP om inte den har gått ner och ner sen season 3, men när man spelar en nerskiten class som blir kallad overpower vart man än går eller vilken rating man än har är det inte speciellt kul

 

Min poäng är att det inte handlar om just hur svårt eller hur mycket man behöver dö för att klara någonting, det är att man har någonting att göra! I TBC fanns det så att säga ett andra val, det existerar inte längre, nu är det kör ulduar två tre gånger i veckan och håll käft. Hell, i TBC körde jag slave pens heroic en gång om dagen non-stop för att få Midnight Legguards, farmade normals massor för att bli revered så att jag faktiskt kunde gå heroics, farma heroics och normals ännu mera för att bli exalted så att jag kunde köpa dom där oerhört bra epicsen och få den snygga tabarden, men tyvärr är allt det borta nu, ett skitigt spel där alla kan få exakt vilket föremål eller whatever dom vill på några timmar

 

Sen det där med leveling, jag håller med dig på en sak, leveling är inte en del av spelet - inte längre, men det ska det vara, det ska vara en fas i ett spel där man lär sig hur det fungerar, hur ens class fungerar, hur loot systemet och instance systemet fungerar, allt sånt där, det ska inte vara en enormt tråkig månad där man klickar 1 och 2 och går till nya mobs och gör det om och om igen, det ska vara kul och inte för mycket, men något utmanande, inte en månad där du är i epic-equivalent gear och köttar mobs om och om igen för att sen komma till 80 och bli full epic på en dag, så går det inte till

 

Nu vet jag inte om blizzard håller med mig, men jag tror att oavsätt svårighetsgrad så kommer spelet att bli grymt mycket bättre om dom istället skulle satsa på livslängden på deras skapelser, och inte bara att det blir bra första gången man gör det och aldrig mer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är med mounten förresten. Jag springer fårtfarande runt med 60% och är lvl 71 xD

Kommer att bli en käftsmäll i 80, epic mount = 600g, cold weather flying = 1000g, vanlig flying = 1000g, sen 5000g om du vill ha epic :p
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelet har aldrig varit balanserat eller särskilt bra. Blizzard's nya sätt att se på balansering är att alla ska kunna döda alla så inte bara ''pro's'' ska ha övertaget, Om jag inte läste fel på en blue post av Blizzard på MMO-Champion dvs... Och därför är spelet som det är, PvE fronten är inte min grej men skulle tro att dom kört samma stil där... Alla som spelat 40man i vanilla vet hur jobbigt det var att få en bit av kakan om man säger så... tog helt enkelt för mycket tid...

 

Det ända jag kan säga att jag blivit riktigt jävla lack på är att dom gjort det så jävla lätt att lvla, med alla xp boosts av gear och ofc patchen som öka xp'n man fick.. vilket gör att vem somhelst kan nå maxxad lvl under en vecka. lite roligare när man fick spendera någon månad som minst för att nå typ lvl 40-50.. tyckte jag iaf gjorde det roligare när man väl kom upp till 60... (det var la skönt efter att man försökt lvla en 3e alt till 70 men ah skulle inte klagat om dom tog bort xp boost'en)

 

Så ja jag håller med Hivee till stor del men lirade en casual'ish guild typ, 3dagar raid varje vecka kom till Kael'thas med lite hjälp från en annan guild dvs med raid lead etc var riktigt kul. Har helt slutat raida nu körde en raid på min mage när ja dinga 80, Nax10 tog alla bossar och jag kunde inga tac's bara sprang runt och sköt FFB's vist låg lägst på DPS listan osv men kul var det inte det var nog där jag tappa intresse helt för PVE

 

Och måste säga TBC var nog min favorit tid i spelet. När jag tänker tillbaks till vanilla var allt bara så roligt för allt var nytt och man hade så mycket av allt att lära sig..

 

Och hatar att dom tagit bort typ alla Group quests etc i lvling det var så jag träffa de flesta av mina polare i spelet. Gör inget speciellt i spelet längre ökar proff's på mina alts etc. (:D) men att man får epix gratis bryr jag mig inte så jätte mycket om det är själva raiden som är tråkig i wotlk gearet har alltid bara varit ett + (imo)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blizzard vet ingenting om spelet, men du gör det.

Blizzard kan inte balansera något i spelet, men du kan det.

Visst, Blizzard suger.

För att de inte behöll spelet som du föredrog det.

*WALL OF TEXT*

 

/agree.

Kanske inte alla punkter på Wotlk delen stämmer till 100% men till en viss del, ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äntligen en något vettig post, bortsett från några kränkningar.

 

utan gör så att det passar sig för småungar som dig själv, grattis

 

Får väl uppklara direkt att jag inte vill att spelet ska bli för enkelt, jag vill dock inte att det bara ska finnas en väg (hardcore raiding) att kunna ha kul i spelet.

Jag tycker själv Blizzard har gått lite för långt, och jag tycker inte alla förändringar som på något sätt gör spelet "enklare" är bra, men jag börjar inte skriva arga poster om hur alla som arbetar med spelet är efterblivna och majoriteten av spelarna är mentalt sjuka småbarn.

 

Jag skiter i det här nu, om jag ska diskutera wow med någon ska det vara med någon som har lite mer insikt än "höhö jag spelar på mina alts och har clearat hela naxx och EoE LoL!", jag skiter fullständigt i dina alts eller patetiska försök att rättfärdiga skitungar och noobs som spelar WoW för att få gratis epics, det ska för i helvete inte fungera så, gå och spela runescape eller nånting om WoW är för svårt, seriöst, dina åsikter är löjliga -större delen av wow vill ha det lätt höhö- no shit 60% av WoW's spelare är småungar, vad tror du? Spelet blir inte allmänt roligare eller, det blir sämre, och sämre, och sämre, och sämre tills casuals som du kommer tycka det är för enkelt - varför? För att blizzard vill göra spelet roligare för flera? Nej, för att blizzard vill ha _pengar_, SUBSCRIPTIONS, MSK! Vad händer när dom tycker att dom behöver flera spelare? Behåller dom spelet som det är så att raiders som tyckte om raids som t.ex BT och hyjal eller gör dom 'roliga' reklamer, erbjudanden som jag vet inte, 300% mer XP, mounts, grant a level, mount på lööööjligt lägre levlar?

WotLk är exakt hur blizzard vill att det ska vara, anpassat för spelare som raidar i snigeltakt en dag i veckan, värre än TBC på varenda möjliga sätt

 

Roligt sätt att generalisera mig, och på ett sätt är det sant.

Jag kör mycket på alts, och jag är glad att Blizzard låter mig och alla andra som inte bara vill köra på en enskild charakter ändå kunna få lite gear här och var.

 

Jag försöker inte "rättfärdiga" 'skitungar och noobs' som vill ha 'gratis epics', jag försöker få dig att se att de inte behöver vara småbarn (dina källor/fakta på att 60% är under 13 skulle jag gärna vilja se.) bara för att de inte kör så seriöst som du gör.

 

"""dina åsikter är löjliga -större delen av wow vill ha det lätt höhö"""

Det är ingen åsikt, det är en antagelse utifrån det faktum att seriösa raidare är och kommer förbli en minoritet.

Jag tror dock inte de flesta vill ha det "lätt", utan att det erbjuds alternativ, vilket vi redan diskuterat... heroics, emblems, VoA, Hateful.. sådant.

På ett sätt blir det enklare, för man kan göra allt samtidigt och få gear snabbare. Jag ser det inte som ett lika stort problem som du gör. Jag ser det inte som att efterblivna småungar får det för enkelt.

 

Klart Blizzard vill ha pengar, de är ett FÖRETAG!

 

Jag tycker själv Refer-a-Friend var korkat, speciellt 300% xp och grant-levels. Men vad spelar det för roll för dig om spelare når endgame snabbare? Inte alla vill levla och vill fokusera på raiding om de så önskar.

 

Att springa och levla utan mount suger och jag kan inte vara alltför negativ till förändringen. Förr när 1-60 tog tid, som 1-80 gör nu, var 40 faktiskt en bragd... faktiskt mest för att man inte blev sinnessjuk av att springa till fots 30-40...

 

Ärligt, jag är inte säker på varför jag inte märkte det förut, men det är inte bara att wotlks raids är alldeles för lätta, men jag såg det först idag när jag kollade lite på dungeon & raid forums - varför ulduar och naxxramas har allmänt varit så enormt tråkiga och enformiga - I TBC började vi lite lagom i greens och blues med normal instances, gör några quests på karazhan attunement, får efter några veckor reputation nog för att köra heroics som på den tiden var SVÅRA - nu karazhan, okej svårighetsgrad, tog några veckar att cleara, få epics, etc etc, sen när karazhan började bli enkelt och mer eller mindre clearat på några timmar gick man vidare till gruul's lair, tog några dagar att dra ner båda, nu får vi tag på tempest keep the eye och serpentshrine caverns, skippar magtheridon eftersom han är typ oerhört svår, och man börjar nöta av enkla bossar som loot reaver, loot below, hydross och fortsätter sedan med solarian, leotheras, morogrim etc.

 

 

och efter några dagar har vi dom nere också, sen hugger vi vidare och tar ner de andra bossarna, och till sist vashj och massa wipes på kael'thas som än idag sägs, av vissa, vara den mest omtyckta boss encountern i spelet - nu när några månader har gått släpps black temple och vi fortsätter med den och hyjal, okej, riktigt kul, inte för svårt, inte för lätt - själv han jag inte ens klara black temple eller archimonde pga. att jag slutade spela vid 30% HP nerfen, men iallafall för dom som klarade black temple och hyjal körde slut på dom och satt sen och rullade tummarna i väntan på ny raid/expansion - isle of quel'danas kom, stort event, många spelare gör quests och magisters terrace, blir exalted, får titel, kör PvP, tar veckor - sunwell hänger på för att hardcore guilds inte ska börja klaga på att dom inte har något att göra, det håller tills wotlk kommer - nu ska vi se hur det fungerar nu

 

Om du utgår från Dungeon & Raid forumet är det inte konstigt att du är så negativ.

Eller för att ta ett citat... "Att avgöra spelarbasens attityd till spelet genom forumen är som att avgöra ett lands hälsotillstånd genom att kolla på ett sjukhus.", om man får göra en översättning.

 

Var Ulduar tråkigt? Jag har mest hört positiv feedback, tillsammans med den negativa. Många större guilds uttrycker att de allmänt tyckte det var roligt och välplanerat. Det förändras från guild till guild såklart. Det finns mer än 2 olika åsikter här i världen.

 

Att heroics var svåra i BC var en sak, det var första gången de testade konceptet och det kanske blev lite överdrivet, man var alltför beroende av crowdcontrol (men inte var det värre än nu, när CC inte ens behövs)

 

Dinga 80, kul upplevelse första gången med vehicles, scripted events, death knights m.m., men när vi kommer till 80, heroics behöver inte nyckel vid revered utan kan facerollas dagen man når maxlevel utan problem, epics droppar, idiotiska iden med tabards gör att vilken idiot som helst kan bli exalted med alla 5 factions på två, tre dagar och få epics där ifrån. Själv tog det mig 3-4 dagar att bli full epic, bortsätt från möjligtvis en ring eller en trinket, men nu till poängen - naxxramas, två svårighetsgrader, klaras på en vecka båda två. Det är allt. Ingen annan raid, ingen reputation att farma förutom möjligtvis sons of hodir, achievements finns att avklara. Kul? Nej, det är exakt samma raid, samma bossar, samma rum i månader, men o ja, lätt är det, alla kan komma in, alla kan cleara på några timmar utan problem. Men det finns inget mer, ingen mening med att köra heroics förutom badges till jag vet inte, frozen orbs, mammoths vem vet. Men efter ett tag kommer ulduar, exakt samma sak, clearas på några dagar, nerfas för att blizzard inte vill att den ska vara för svår, nu är vi fast och har ingenting att göra förutom, just det, alts - som nu har blivit superenkla att levla, tar 6 gånger mindre tid att bli 80 än vad det tog att bli 60 i vanilla eller 70 i TBC. Heirloom items, för att inte glömma dom som gör det ännu lättare. Men iaf, en raid, clearas snabbt, finns ingen annan stans att gå till, därför, min trångsynte vän, är TBC en mycket bättre expansion

 

Så WotLK gav en rolig upplevelse i början, vilket är så mycket som man kan förvänta sig. Du måste ha spelat länge och spelet är knappast lika intressant för dig längre.

Meningen med heroic nycklar, var det ärligt talat en bra idé, eller bara ett sätt att dra ut på något? Fick man en bättre upplevelse av att farma reputation innan man kunde sticka till en viss instance? Kändes mer som ett hinder än något meningsfullt... enligt mig.

 

Tabards gör att man inte måste farma samma instance om och om igen för reputation. Det är en POSITIV sak.

Eller är enformighet det som gäller kanske?

För övrigt, att få 5 factions till exalted på 2-3 dagar är bullshit, om man inte spelar 20 timmar om dagen. Tar väl minst 16 timmars konstanta heroic runs per faction skulle jag tro.

Lite väl snabbt om man går efter pre-BC standards, men där var det bara efterblivet.

 

BC fick mycket klagomål mot sig, lika de som WotLK får, vet du.

I början gräts det floder av att det bara fanns ett fåtal raids, som också clearades snabbt. Med tiden kom fler raids och nu när BC har haft allt (SSC, TK, BT, Sunwell, Isle) då är det enkelt att säga att allt var så perfekt där.

Får väl se hur det ser ut när WotLK gjort sitt, Coliseum, Icecrown, Grim Batol (möjligen) och annat.

 

I övrigt blir jag förvånad över att det ges tier 9 gear redan nu, vad ska Icecrown ge egentligen. Tier 10?

 

Det jag gör nu, med 4 level 80's, full t8.5, ett bra guild, en skitig raid att besöka är att antingen gå ZG/karazhan för skojs skull eller hoppa på tak/springa runt dalaran - jag överdriver inte nu - när jag är inne på WoW är jag inne timmar, och det enda jag gör är att hoppa på tak i orgrimmar/springa runt dalaran och titta på guildchat, inget, inget annat. PvP? Jo, jag skulle köra PvP om inte den har gått ner och ner sen season 3, men när man spelar en nerskiten class som blir kallad overpower vart man än går eller vilken rating man än har är det inte speciellt kul

 

Du behöver visst ett alternativt spel.

 

Min poäng är att det inte handlar om just hur svårt eller hur mycket man behöver dö för att klara någonting, det är att man har någonting att göra! I TBC fanns det så att säga ett andra val, det existerar inte längre, nu är det kör ulduar två tre gånger i veckan och håll käft. Hell, i TBC körde jag slave pens heroic en gång om dagen non-stop för att få Midnight Legguards, farmade normals massor för att bli revered så att jag faktiskt kunde gå heroics, farma heroics och normals ännu mera för att bli exalted så att jag kunde köpa dom där oerhört bra epicsen och få den snygga tabarden, men tyvärr är allt det borta nu, ett skitigt spel där alla kan få exakt vilket föremål eller whatever dom vill på några timmar

 

Det finns aldrig oändligt med saker att göra.

I BC var det nycklar och attunements, de gör inget annat än att försena. De ger ingen ny content, de tvingar en att VÄNTA. Det är knappast bättre egentligen.

 

Så Ulduar är det högsta just nu, det "enda" alternativet... var det inte lika med SSC? Innan TK?

 

Och tillbaka till det där med att alla får allt direkt, du vet... dom där efterblivna småungarna får väl nöja sig med Hateful, heroic gear, emblems och kanske något från VoA. Du kan ju hoppa runt i T9 och leka superman.

 

Sen det där med leveling, jag håller med dig på en sak, leveling är inte en del av spelet - inte längre, men det ska det vara, det ska vara en fas i ett spel där man lär sig hur det fungerar, hur ens class fungerar, hur loot systemet och instance systemet fungerar, allt sånt där, det ska inte vara en enormt tråkig månad där man klickar 1 och 2 och går till nya mobs och gör det om och om igen, det ska vara kul och inte för mycket, men något utmanande, inte en månad där du är i epic-equivalent gear och köttar mobs om och om igen för att sen komma till 80 och bli full epic på en dag, så går det inte till

 

Gör det verkligen det då?

"det ska inte vara en enormt tråkig månad där man klickar 1 och 2 och går till nya mobs och gör det om och om igen"

Och ändå vill du att levlandet ska vara svårare, ta längre tid och mindre tid med mount?

 

Nu vet jag inte om blizzard håller med mig, men jag tror att oavsätt svårighetsgrad så kommer spelet att bli grymt mycket bättre om dom istället skulle satsa på livslängden på deras skapelser, och inte bara att det blir bra första gången man gör det och aldrig mer

Kanske.

Men då borde de snarare ta vägen att lägga ut content snabbare (men då blir det ju reskins...) och ha mindre krav på perfektion.

 

Om man var tvungen att bli exalted med Argent Crusade för att kunna gå in i Naxxramas, vore det bättre, eller ett enormt irritationsmoment?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...