antebajen Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Hejsan, efter att jag recordat mina filmer i cs så använder man ju fraps. Ett problem är att det laggar, hur får man det att sluta? :( Snälla svara :) ) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 (redigerat) Testa köp nytt Grafik_kort ;) Helst: Nvidia Gforce 9800 GT :P Redigerat 20 Juni 2009 av PotTe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Prova att ändra FPS:en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Hejsan, efter att jag recordat mina filmer i cs så använder man ju fraps. Ett problem är att det laggar, hur får man det att sluta? :( Snälla svara :) ) ) Gå till Movies Fliken och gör detta: Välj att inte spela in ljud ( unchecka Record Sound Boxen ) använd "detect best sound input", "Half-Size" och i den lilla rutan längst till höger skriver du "29.97" i och kryssar för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antebajen Skrivet 22 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Ändra fps kan funka.. ska prova att ta den till 29.7 elr vad du sa? .. Grafik-kortet är ett mycket bra ett, så det kan inte vara det.. Det måste ha med min fps att göra för att om jag har den på 60 så blir det bättre.. Tack för allt.. .. Ska kolla vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg