Encoder Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Ja, I css finns det ju så man kan göra svin snygga namn, Olika figurer och andra saker... Men jag behöver en web sida på engelska eller svenska , Alla jag frågar ger ut websidor på danska eller norska och jag förstår inte det, Behöver svar snarast Snälla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...amp;hl=css+namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Ja, I css finns det ju så man kan göra svin snygga namn, Olika figurer och andra saker... Men jag behöver en web sida på engelska eller svenska , Alla jag frågar ger ut websidor på danska eller norska och jag förstår inte det, Behöver svar snarast Snälla?Finns redan en exakt likadan tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecNiquE Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 www.weirdmaker.ws www.messlettes.nl (kan använda Microsoft Word) Googla bara för Weirdmake så kommer det upp ;) Varsågod på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Du kan också prova olika "ALT" koder. Prova att hålla in "ALT + tryck på några siffror". Exempel prova. ALT + 251 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg