Dusky Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Tjena. Kan man fuska så man kommer till ett speciellt uppdrag? Mitt spel startade nämligen om sig och jag hade klarat det, vill komma till bankrånet (Snackar om GTA IV) men vill slippa göra om hela spelet, så frågan är, går det att fuska så man slipper göra alla andra uppdrag före bankrånet. Tack på förhand OBS! Vill endast ha seriösa svar tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 nej inte vad jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Tjena. Kan man fuska så man kommer till ett speciellt uppdrag? Mitt spel startade nämligen om sig och jag hade klarat det, vill komma till bankrånet (Snackar om GTA IV) men vill slippa göra om hela spelet, så frågan är, går det att fuska så man slipper göra alla andra uppdrag före bankrånet. Tack på förhand OBS! Vill endast ha seriösa svar tack :) Nej det går inte du får klara om spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Ladda ner en "Save Game" fil. Men vet inte hur man gör exakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
noobkiller22 Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 det tar bara två-tre veckor att komma dit om man spelar väldigt mycket ;: :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Tjena. Kan man fuska så man kommer till ett speciellt uppdrag? Mitt spel startade nämligen om sig och jag hade klarat det, vill komma till bankrånet (Snackar om GTA IV) men vill slippa göra om hela spelet, så frågan är, går det att fuska så man slipper göra alla andra uppdrag före bankrånet. Tack på förhand OBS! Vill endast ha seriösa svar tack :) Om du har till PC så är det lättare. Har du till PC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 det tar bara två-tre veckor att komma dit om man spelar väldigt mycket ;: :gitarr: :gitarr: Vi säger 5 dagar xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELITEGamer Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 neej ingen ide direkt men du kan vell typ kolla på load game eller kolla på mappar och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 det tar bara två-tre veckor att komma dit om man spelar väldigt mycket ;: :gitarr: :gitarr: Vi säger 5 dagar xD Vad snackar ni om? :/Klarade spelet efter 22 timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 det tar bara två-tre veckor att komma dit om man spelar väldigt mycket ;: :gitarr: :gitarr: Vi säger 5 dagar xD Vad snackar ni om? :/Klarade spelet efter 22 timmar. spelade du 22 timmar irad? tror inte det. Tror han menade att att man kommer dit på ungefär 5 dars normalt spelande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dusky Skrivet 2 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 det tar bara två-tre veckor att komma dit om man spelar väldigt mycket ;: :gitarr: :gitarr: Snackar du om? klarade spelet på 30 tim. Cakeguy, jag har det till PC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 det tar bara två-tre veckor att komma dit om man spelar väldigt mycket ;: :gitarr: :gitarr: Vi säger 5 dagar xD Vad snackar ni om? :/Klarade spelet efter 22 timmar. klarade också efter 22 timmar :D (inte i sträck) tog väl en vecka typ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg