Hoppa till innehåll

Fuska Till Uppdrag.


Dusky
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena. Kan man fuska så man kommer till ett speciellt uppdrag? Mitt spel startade nämligen om sig och jag hade klarat det, vill komma till bankrånet (Snackar om GTA IV) men vill slippa göra om hela spelet, så frågan är, går det att fuska så man slipper göra alla andra uppdrag före bankrånet. Tack på förhand

 

OBS! Vill endast ha seriösa svar tack :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena. Kan man fuska så man kommer till ett speciellt uppdrag? Mitt spel startade nämligen om sig och jag hade klarat det, vill komma till bankrånet (Snackar om GTA IV) men vill slippa göra om hela spelet, så frågan är, går det att fuska så man slipper göra alla andra uppdrag före bankrånet. Tack på förhand

 

OBS! Vill endast ha seriösa svar tack :)

Nej det går inte du får klara om spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Tjena. Kan man fuska så man kommer till ett speciellt uppdrag? Mitt spel startade nämligen om sig och jag hade klarat det, vill komma till bankrånet (Snackar om GTA IV) men vill slippa göra om hela spelet, så frågan är, går det att fuska så man slipper göra alla andra uppdrag före bankrånet. Tack på förhand

 

OBS! Vill endast ha seriösa svar tack :)

Om du har till PC så är det lättare. Har du till PC?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det tar bara två-tre veckor att komma dit om man spelar väldigt mycket ;: :gitarr: :gitarr:

 

Vi säger 5 dagar xD

 

Vad snackar ni om? :/

Klarade spelet efter 22 timmar.

 

spelade du 22 timmar irad? tror inte det. Tror han menade att att man kommer dit på ungefär 5 dars normalt spelande

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det tar bara två-tre veckor att komma dit om man spelar väldigt mycket ;: :gitarr: :gitarr:

 

Vi säger 5 dagar xD

 

Vad snackar ni om? :/

Klarade spelet efter 22 timmar.

 

klarade också efter 22 timmar :D (inte i sträck) tog väl en vecka typ :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...