WASD Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Men inlägget i helhet kan ju fortfarande vara relevant bara för att man lägger in en orelevant bild. Jag skulle ta det under §3.10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 §3.10 - Missbruka ej BB-KOD och använd endast BB-KOD när det finns ett vettigt skäl för det. Riktlinjer: Små företeelser leder till tillsägelse, t.ex. jättestor text i onödan eller liknande. Stora företeelser som ljud/videos i inlägg utan anledning eller liknande leder DIREKT till varning. Regeln skall börja tillämpas från och med 2 Juli 2009. Om man skriver inlägg som man färgar, t.ex. med röd text, ska det bli tillsägelse för §3.10? Kommer ihåg att Selene alltid skrev med röd text. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 (redigerat) Det är ju inte missbruk, inte är det irriterande heller och eftersom vi bara har skal som har vit bakgrund så tycker jag gott att folk kan få göra sina texter mer personliga. Redigerat 6 Juli 2009 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Det är ju inte missbruk, inte är det irriterande heller och eftersom vi bara har skal som har vit bakgrund så tycker jag gott att folk kan få göra sina texter mer personliga.Jag kan störa mig otroligt mycket på det, faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Lol, jag har sett femton gånger värre. Att ha en enda färg är okej, jämfört med att ha texten i regnbågens alla färger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Om man ska följa regeln till punkt så ska det finnas ett vettigt skäl. Skälet är väl att det ska bli personligt och om det är ett vettigt skäl kan man avgöra själv, men jag skulle inte ge tillsägelse. Jag stör mig mer på massquotes och har inget emot röd text :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg