swagzter Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Skrivet 2 Juli 2009 Hejsan! Jag sitter här i Spanien vid en dator, och blev lite sugen på att fråga er Fuska användare, var ni senast var på semester. Det kan vara utomlands, inrikes osv. osv. Själv så är jag på Grand Canaria på ett hotell som heter "Dorado beach". Citera
williamren Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Skrivet 2 Juli 2009 Italien förra året om man inte räknar med typ Stockholm. Citera
swagzter Skrivet 2 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 2 Juli 2009 Italien förra året om man inte räknar med typ Stockholm. Joda, vi raknar inrikes ocksa... Fast Stockholm... njaa.. tankte mer pa typ camping pa Oland eller nott. Ar som sagt i Spanien och pa denna dator fanns ej de tre sista bokstaverna i svenska alfabetet. :D Citera
Satisfaction Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Skrivet 2 Juli 2009 kom faktiskt hem från åland igår. rätt skön båt. Citera
Hurricane Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Skrivet 2 Juli 2009 kom faktiskt hem från åland igår. rätt skön båt.Varit till Åland med, inte speciellt imponerad. Väldigt dyrt där ;d For du med Isabella/Amorella? Citera
Killingspree Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Skrivet 2 Juli 2009 Hejsan! Jag sitter här i Spanien vid en dator, och blev lite sugen på att fråga er Fuska användare, var ni senast var på semester. Det kan vara utomlands, inrikes osv. osv. Själv så är jag på Grand Canaria på ett hotell som heter "Dorado beach". Nära las canteras? Jag va i spanien på gran canaria för ett litet tag sen därför jag undra Citera
Fruktnystan Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Skrivet 2 Juli 2009 Shit, det måste varit i höstas, när vi åkte till Spanien. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.