swagzter Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Hejsan! Jag sitter här i Spanien vid en dator, och blev lite sugen på att fråga er Fuska användare, var ni senast var på semester. Det kan vara utomlands, inrikes osv. osv. Själv så är jag på Grand Canaria på ett hotell som heter "Dorado beach". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Italien förra året om man inte räknar med typ Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Italien förra året om man inte räknar med typ Stockholm. Joda, vi raknar inrikes ocksa... Fast Stockholm... njaa.. tankte mer pa typ camping pa Oland eller nott. Ar som sagt i Spanien och pa denna dator fanns ej de tre sista bokstaverna i svenska alfabetet. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Spanien, kom hem 3 dagar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Göteborg, Sen var det nog Turkiet. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 kom faktiskt hem från åland igår. rätt skön båt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Dalarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 kom faktiskt hem från åland igår. rätt skön båt.Varit till Åland med, inte speciellt imponerad. Väldigt dyrt där ;d For du med Isabella/Amorella? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Krabi, Thailand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Hejsan! Jag sitter här i Spanien vid en dator, och blev lite sugen på att fråga er Fuska användare, var ni senast var på semester. Det kan vara utomlands, inrikes osv. osv. Själv så är jag på Grand Canaria på ett hotell som heter "Dorado beach". Nära las canteras? Jag va i spanien på gran canaria för ett litet tag sen därför jag undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Shit, det måste varit i höstas, när vi åkte till Spanien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.