HaiChan Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Jag frapsade en liten film och när jag skulle titta på filmen blev datan seg och spel flippade ur och skärmen blinka svart hela tiden. När jag tabade in i spelet igen såg det ut såhär. http://i39.tinypic.com/esm5i8.jpg När jag kollar på South Park filmer blir det likadant. Det är .AVI filmer. Hjälp snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Testa uppdatera drivrutinerna till ditt gfxkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Hände det precis eller blir det alltid så? Jag har haft krångliga grafikfel som jag försökt lösa på flera sätt som fixade sig själv efter man startade om datorn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Vad har du för mediaspelare? Använd inga betamjukvaror/betadrivrutiner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaiChan Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 8800 GT Det händer hela tiden. Har senaste drivirutiner, jag tror att det hände efter jag uppdatera dem faktist. Jag har Windows Media Player och VLC Media player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Pröva att installera den senaste stabila grafikdrivrutinen som är äldre än den du har nu. Har du bra kylning i datorn, det kan också vara så att processorn/grafikkortet blir överhettat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaiChan Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Jasså? Kan man det då? Grafikkortet ligger runt 60 grader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Jasså? Kan man det då? Grafikkortet ligger runt 60 grader. Ja det är väl klart att man kan installera en äldre drivrutin om en senare kanske inte fungerar. Det är en ganska bra temperatur, men den ska helst inte bli över 70+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaiChan Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Hur kan jag ladda ner en äldre om Nvidia.com bara har de senaste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 www.nVidia.com har alla deras släppta drivrutiner... Klarar du inte att hitta drivrutiner för ditt system kan jag hjälpa dig. Vilken drivrutinsversion har du nu? Vad har du för grafikkort? Vad har du för operativsystem och språk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaiChan Skrivet 5 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 (redigerat) 186.18 GeForce 8800GT Windows XP SP3 Svenska På nvidia.com hittar jag bara senaste versionen hela tiden, Har för mig att 185.85 funkade bra. Hittade 185.85 nu, ska testa om det funkar. Nepp, Likadant. Redigerat 5 Juli 2009 av HaiChan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.