Lynott Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 inte fuska skinnet längre :o?????????????????????????????????????????????????????????????????????? fyfan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 inte fuska skinnet längre :o?????????????????????????????????????????????????????????????????????? fyfan Vilket utav dem, frosty eller det nya?Om du vill ha det nya temat så får du beställa VIP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 inte fuska skinnet längre :o?????????????????????????????????????????????????????????????????????? fyfan Vilket utav dem, frosty eller det nya?Om du vill ha det nya temat så får du beställa VIP. Det gamla temat är ju fan fult.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Ser väldigt nice ut, bra gjort tkr jag admin :) Blir till att köpa fuskavip på dirren för mej =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 (redigerat) Tycker nästan att det gamla var bättre. Känns mer som klassiska fuska, det nya ser ut som alla andra sk*t forum på nätet gjorda av små ungar som har tagit en färdig design (inget illa menat :P, menar bara att jag tycker det nya forumet ser ut som en massa andra gratis forum på nätet) :S EDIT: när man tänker efter, så är det rätt snyggt :D Redigerat 16 Juli 2009 av 95alexander95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Jag måste böja bakåt skärmen för att inte texten med det nya skinnet ska se suddigt ut ;( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 inte fuska skinnet längre :o?????????????????????????????????????????????????????????????????????? fyfan Vilket utav dem, frosty eller det nya? Om du vill ha det nya temat så får du beställa VIP. Det gamla temat är ju fan fult.. Frosty Fuska är ju elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 inte fuska skinnet längre :o?????????????????????????????????????????????????????????????????????? fyfan Vilket utav dem, frosty eller det nya? Om du vill ha det nya temat så får du beställa VIP. Det gamla temat är ju fan fult.. Frosty Fuska är ju elite Premium Fuska är h4xx0r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Frosty Fuska atw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Premium fuska FTW! :P (Fick min VIP på mejlen. :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Premium fuska FTW! :P (Fick min VIP på mejlen. :P) Jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Tycker bättre om Frosty Fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg