Touchmagic Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Är det någon annan än mig som har en lång internet sladd som går dragen genom hela huset? min går under dörren, ner för trappan. runt hörnet, in i vardags rummet, bakom soffan, längs väggen till routern som står brevid tvn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aerox02 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Nja, min kabel är inte riktigt så lång den är nog bara 2m :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Nja, min kabel är inte riktigt så lång den är nog bara 2m :)men jag tog en vi hade hemma, den är nog 10 meter eller något :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aerox02 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Nja, min kabel är inte riktigt så lång den är nog bara 2m :)men jag tog en vi hade hemma, den är nog 10 meter eller något :P Okej xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 min sladd är 50cm :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Min går ovanför dörren, in i ett hål i väggen, hålen leder in i en garderob, ner i garderoben till ett hål i golvet som leder till taket i "datarummet", ner på golvet och sedan till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 5 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Min går ovanför dörren, in i ett hål i väggen, hålen leder in i en garderob, ner i garderoben till ett hål i golvet som leder till taket i "datarummet", ner på golvet och sedan till datorn. haha okej, mågna hål där :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 hehe, jag har en sån där tråd lös grej :D men har en 50m sladd dragen till datan som går utanför huset till ochmed ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 går från en håla i väggen som är väldigt tunn in till min brors rum där var modemet finns :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 hömm, sladd går genom klädskrubben rakt ned i källaren, igenom en dörr till modemet osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 hömm, sladd går genom klädskrubben rakt ned i källaren, igenom en dörr till modemet osv. Vår router står precis i mitt rum, och kabeln är typ 2m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Min går från vardagsrummet till hallen, uppför trappan och där står modemet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.