eeewwhh Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Sen det här med Super Mario Temat är ju inte riktigt en låt. Det är just bara ett tema för spelet. En tema låt är fortfarande en låt, som nån har skrivit/gjort. GH har ju några bra låtar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 mega man för fan http://www.youtube.com/watch?v=P4eBNmGzI4A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Saints Row 2, Generation x radiokanalen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 (redigerat) Saints Row 2, Generation x radiokanalen. :) Saints Row 2 musiken är skön ja! :) Gillar reggae kanalen. Men du Moose, jag tycker nästan att du börjar spamma ner forumet med dina trådar. Du har ju typ 7st på första sidan! Nu är det såhär att jag spammar inte. Dom flesta trådarna jag gjort som är på förstasidan är faktiskt gamla och det är för att folka är så aktiva i dom som gör att jag har så många trådar på första sidan, jag gör inte fler trådar än vad du gör själv, det är bara att folk är aktiva i mina, vilket jag är glad för! Tack Darkshiver för stödet! :P Hmm, han har gjort 111 tradar, jag har gjort 39! -.- Det är inte så konstigt med tanke på att jag varit medlem myyycket längre än vad du varit. Kolla mitt medlemsnummer och kolla ditt eget. Tänk Alexander, tänk. Redigerat 8 Juli 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 (redigerat) hmm. Halo 2 <3 eller World of Warcraft Original theme Redigerat 8 Juli 2009 av Hetfield05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Sen det här med Super Mario Temat är ju inte riktigt en låt. Det är just bara ett tema för spelet. En tema låt är fortfarande en låt, som nån har skrivit/gjort. GH har ju några bra låtar :P Jo men den är polyfonisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 saints row 2 radiokanaler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Guitar hero har ju många sköna låtar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 En massa låtar från Nintendo 64 spel. T.ex. Zelda: Ocarina of Time & Majoras Mask, Super Mario 64, Banjo Kazooie. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 (redigerat) Själva musiken i början av videon är helt jävla underbar.. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Redigerat 12 Juli 2009 av Organism Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Guilty Gear, Ikaruga, Megaman II, Ducktales I less than three them <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Åh, main themet till Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty! Det är bra orkestral skit det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.