Hoppa till innehåll

Musik I Spel!


The Moose

Rekommendera inlägg

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Saints Row 2, Generation x radiokanalen. :)

 

Saints Row 2 musiken är skön ja! :) Gillar reggae kanalen.

 

Men du Moose, jag tycker nästan att du börjar spamma ner forumet med dina trådar. Du har ju typ 7st på första sidan!

 

Nu är det såhär att jag spammar inte. Dom flesta trådarna jag gjort som är på förstasidan är faktiskt gamla och det är för att folka är så aktiva i dom som gör att jag har så många trådar på första sidan, jag gör inte fler trådar än vad du gör själv, det är bara att folk är aktiva i mina, vilket jag är glad för!

 

Tack Darkshiver för stödet! :P

 

Hmm, han har gjort 111 tradar, jag har gjort 39! -.-

 

Det är inte så konstigt med tanke på att jag varit medlem myyycket längre än vad du varit. Kolla mitt medlemsnummer och kolla ditt eget. Tänk Alexander, tänk.

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Sen det här med Super Mario Temat är ju inte riktigt en låt. Det är just bara ett tema för spelet.

En tema låt är fortfarande en låt, som nån har skrivit/gjort.

GH har ju några bra låtar :P

 

 

Jo men den är polyfonisk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själva musiken i början av videon är helt jävla underbar..

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> ">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Redigerat av Organism
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...