Satisfaction Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Beställde nyss Halo: Ghosts of Onyx, Cole Protocol och Contact Harvest(alla är Haloböcker). Så vad läser ni just nu, eller vill ni tipsa om någon bra bok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Beställde nyss Halo: Ghosts of Onyx, Cole Protocol och Contact Harvest(alla är Haloböcker). Så vad läser ni just nu, eller vill ni tipsa om någon bra bok? Palla läsa böcker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 (redigerat) Då har du inget här att göra Technolover. Hursomhelst, fantasy relaterade böcker dras jag till. Jag har 2 Harry Potter böcker kvar att läsa, Stephen King har en hel del bra böcker. Redigerat 8 Juli 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Manga :P Just nu är väl dom mest aktiva Naruto och Samurai Deeper Kyo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Just nu läser jag inga böcker. Men jag har några böcker som väntar på att få läsas. T.ex Brisingr, Harry Potter och Dödsrelikerna och lite andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Jag läste nygligen ut alla delar i "The Legend of Darren Shan", det va 8 böcker. Dom va jävligt spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 (redigerat) GIllar Dean Koontz böcker, men har inte läst nån på ett tag. Jag kanske borde... Stephen King älskar jag också. Sen läser jag ju såklart manga online. Redigerat 8 Juli 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 har precis läst ut 5 vargbröderboken ska börja på harry potter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Läser mest Manga och serier. :) Lite av mina favoriter Rocky. http://henrik.net/blog/uploaded_images/051207_rocky.jpg Elvis. http://seriewikin.serieframjandet.se/images/9/92/Elvis.jpg Keroro. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/it/thumb/6/64/Keroro_Manga.jpg/238px-Keroro_Manga.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Håller på med skämmartecknet nu:] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Mest fantasy och sådant. Gillar även Dan Browns böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Jag har läst alla HP-böckerna. En av mina favoritförfattare är John Ajvide Lindqvist, som har skrivit Låt den rätta komma in, Hanteringen av odöda samt Pappersväggar. Har läst allihopa. Människohamn är beställd. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.