Fruktnystan Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Skrivet 4 Juni 2010 Klart man läser engelska böcker. Ella hur. Engelska är så mycket vackrare och mer målande än svenska. Citera
Poesi Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Skrivet 4 Juni 2010 Instämmer. Läste nyss The Amtrak Wars: Book One: Cloud Warrior som skoluppgift, annars läser jag Mellan Himmel och Helvete av Eoin Colfer, fast jag är inte i nån läsperiod just nu. Citera
Encoder Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Skrivet 4 Juni 2010 Klart man läser engelska böcker. Ella hur. Engelska är så mycket vackrare och mer målande än svenska. Indeed. Citera
Musten Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Skrivet 4 Juni 2010 Måste läsa hela "Gömstället" under helgen pga skoluppgift (så går det när man inte antecknar under lektionerna). Citera
Gäst Inloggad Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Skrivet 4 Juni 2010 Måste läsa hela "Gömstället" under helgen pga skoluppgift (så går det när man inte antecknar under lektionerna). Next time you'll know better.. Citera
Rullis Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Skrivet 4 Juni 2010 Är väl några på G. Bob Dylan: Chronicles Volume 1 (På svenska, fick den i present & den engelska fanns inte i affären) Woody Guthrie: Bound For Glory Watership Down Citera
Idioteque Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Skrivet 4 Juni 2010 Läser Thus Spoke Zarathustra just nu.. Rätt trevlig. Annars är mina favoritböcker, The Stranger, 1984 och A Clockwork Orange. Citera
KeeperofMee Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Skrivet 7 Juni 2010 läser DB är på 12an också läser jag Sanningens svärd:1 av 20 delar Citera
Fruktnystan Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Skrivet 7 Juni 2010 Tror jag ska ta och försöka få tag på, och läsa dårå, Lunar Park, eftersom jag nyligen fick reda på att Fear of a Blank Planet i princip är ett jävla koncept-album baserat på den :s Citera
Hivee Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Skrivet 7 Juni 2010 Köpte ett exemplar av 3001: The Final Odyssey på amazon, läser den typ nu Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.