williamren Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 (redigerat) Jag läste nyss ut Bones of the hills av Conn Iggulden, rekommenderas. Redigerat 14 Juli 2010 av Kam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Läste ut I am Ozzy, sista vargbröder och Brisingir igår. Hade redan läst lite ur brisingir och vargbröder, men I am läste jag ut på en dag, den var mycket bra men lite lättläst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 (redigerat) Nick Hornbys böcker samt Popcorn (av Ben Elton). Redigerat 16 Juli 2010 av Skillet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Bumpar här då. Läser boken Trolkaren från OZ B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Låt den rätta komma in. Skön bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Royal Assassin av Robin Hobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Ska just börja läsa The Amtrak Wars Book 3: Iron Master Så vitt jag vet finns det bara 6 böcker, har tidigare lånat de två första av min engelsklärare och nu har jag fått låna de fyra andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Just nu läser jag Röda Rummet (ska läsa till svenska B kursen så..) Bob Dylan Chronicles BIBELN! (ascool faktiskt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 (redigerat) Den Äldste för andra gången. En otroligt bra bokserie, rekommenderas. Läser även Sven Hassel - Döden På Larvfötter och Sagan om de Två Tornen. Redigerat 31 Augusti 2010 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Död Zon av Stehpen King. Myspys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 31 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Jag läste nyss ut Bones of the hills av Conn Iggulden, rekommenderas. Nördar Erövraren-serien, just nu. Me likes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Det mesta av Conn Iggulden rekommenderas faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.