fishmaster Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Klart man läser engelska böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Klart man läser engelska böcker. Ella hur. Engelska är så mycket vackrare och mer målande än svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Instämmer. Läste nyss The Amtrak Wars: Book One: Cloud Warrior som skoluppgift, annars läser jag Mellan Himmel och Helvete av Eoin Colfer, fast jag är inte i nån läsperiod just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Klart man läser engelska böcker. Ella hur. Engelska är så mycket vackrare och mer målande än svenska. Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Måste läsa hela "Gömstället" under helgen pga skoluppgift (så går det när man inte antecknar under lektionerna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inloggad Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Måste läsa hela "Gömstället" under helgen pga skoluppgift (så går det när man inte antecknar under lektionerna). Next time you'll know better.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Är väl några på G. Bob Dylan: Chronicles Volume 1 (På svenska, fick den i present & den engelska fanns inte i affären) Woody Guthrie: Bound For Glory Watership Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Idioteque Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Läser Thus Spoke Zarathustra just nu.. Rätt trevlig. Annars är mina favoritböcker, The Stranger, 1984 och A Clockwork Orange. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 läser DB är på 12an också läser jag Sanningens svärd:1 av 20 delar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Läser: Vargbröder-vålnadernas berg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Tror jag ska ta och försöka få tag på, och läsa dårå, Lunar Park, eftersom jag nyligen fick reda på att Fear of a Blank Planet i princip är ett jävla koncept-album baserat på den :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Köpte ett exemplar av 3001: The Final Odyssey på amazon, läser den typ nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.