Poesi Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Läser: Vargbröder-vålnadernas berg 6:an? :oHar den kommit ut!?! Fan det hade jag missat, skaffar så fort som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Just nu håller jag på med"Och jorden färgas röd". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Läser: Vargbröder-vålnadernas berg 6:an? :oHar den kommit ut!?! Fan det hade jag missat, skaffar så fort som möjligt! Du är inte sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Läser "`The Legend of Darren Shan". Grymt bra böcker, rekomenderar starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Läser "`The Legend of Darren Shan". Grymt bra böcker, rekomenderar starkt. The Demonata series krossar också. Men snart får jag dom 3 sista i "The Legend of Darren Shan" på engelska :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nail Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) ja gilar att läsa såna böcker som man läsaer från andra hållet såna tekcnade just det manga heter detr :) Redigerat 9 Juni 2010 av nail Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Har börjat att läsa Harry-Potter böckerna, läser nu de vises sten, är på sidan 32... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) Manga och fantasy och det kan hända att jag läser deckare ibland.Läser sagan om ringen nu. ja gilar att läsa såna böcker som man läsaer från andra hållet såna tekcnade just det manga heter detr :) jag gillar att läsa såna böcker som man läser från andra hållet såna tecknade.Just det manga heter det:) rättade åt dig Läser: Vargbröder-vålnadernas berg 6:an? :o Har den kommit ut!?! Fan det hade jag missat, skaffar så fort som möjligt! Du är inte sen. vad menar du? Redigerat 9 Juni 2010 av frosglacc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Idioteque Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Läste Marilyn Mansons självbiografi The Long Hard Road out of Hell.. Fyfan vilken skitbok. Kanske skulle varit lite intressantare om inte Neil Strauss hade haft med den att göra även om Manson själv kanske inte kunnat skriva, men jag hade väntat mig någonting helt annat. Manson är egentligen intelligent, artistisk.. men här framstår han som jag vet inte vad. Löjlig. Dessutom känns mycket av vad som skrivs påhittat eller överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Legenden om Guns n roses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Manga och fantasy och det kan hända att jag läser deckare ibland.Läser sagan om ringen nu. Läser: Vargbröder-vålnadernas berg 6:an? :o Har den kommit ut!?! Fan det hade jag missat, skaffar så fort som möjligt! Du är inte sen. vad menar du? Att han inte är sen om att vargbröder-vålnadernas berg kommit ut :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Diary of a wimpy kid. Läs den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.