TJaalol Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 (redigerat) tjaa hur ska man spara animationen i photoshop asså det ska vara gif det vet jag men det blir bara en bild för mig... fixat lol:P visst är den snyggast;) Redigerat 8 Juli 2009 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 tjaa hur ska man spara animationen i photoshop asså det ska vara gif det vet jag men det blir bara en bild för mig... fixat lol:P visst är den snyggast;) Ser ingen animation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 tjaa hur ska man spara animationen i photoshop asså det ska vara gif det vet jag men det blir bara en bild för mig... fixat lol:P visst är den snyggast;) Ser ingen animation? Okej:S jag ser den iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Jag ser den också -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Hur fixade du det? Jag har samma problem. Jag kan inte spara animationen, det sparas som 1 bild och inte som en hel animation :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 save as gif? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 save as gif? Ja men då kommer inte animationen med utan bara en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Nej, en GIF är en animerad bild så det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 18 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Jag körde med "spara för webb och enheter" och valde självklart .gif där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.