Raptomex Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Som sagt, bara att gå in på länken i första inlägget och se ifall det är rätt e-postadress som står där. Är det fel så får du ändra där enligt instruktionerna. Nån använder den jag tänker byta till :o Jag förstår inte riktigt vad det är du menar nu. Om du ska byta din e-mail adress så byter du till en adress som du använder. Ja, den jag tänker byta till är min egen, men det står att den redan finns i databasen Detta kan bara betyda att du haft en tidigare användare här registrerad med din e-mail adress? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Som sagt, bara att gå in på länken i första inlägget och se ifall det är rätt e-postadress som står där. Är det fel så får du ändra där enligt instruktionerna. Nån använder den jag tänker byta till :o Jag förstår inte riktigt vad det är du menar nu. Om du ska byta din e-mail adress så byter du till en adress som du använder. Ja, den jag tänker byta till är min egen, men det står att den redan finns i databasen Detta kan bara betyda att du haft en tidigare användare här registrerad med din e-mail adress? Tog min andra e-mailadress, så nu har jag bytt:} Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Som sagt, bara att gå in på länken i första inlägget och se ifall det är rätt e-postadress som står där. Är det fel så får du ändra där enligt instruktionerna. Nån använder den jag tänker byta till :o Jag förstår inte riktigt vad det är du menar nu. Om du ska byta din e-mail adress så byter du till en adress som du använder. Ja, den jag tänker byta till är min egen, men det står att den redan finns i databasen Din bannade användare har ju samma email, då kan du ju inte ha den igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Som sagt, bara att gå in på länken i första inlägget och se ifall det är rätt e-postadress som står där. Är det fel så får du ändra där enligt instruktionerna. Nån använder den jag tänker byta till :o Jag förstår inte riktigt vad det är du menar nu. Om du ska byta din e-mail adress så byter du till en adress som du använder. Ja, den jag tänker byta till är min egen, men det står att den redan finns i databasen Din bannade användare har ju samma email, då kan du ju inte ha den igen. Tog min andra e-mail adress Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Bra tajming. Är i Götet en vecka, så jag kan inte ta del av fuskavipen. Admin, I'm coming for'ya! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 (redigerat) Bra tajming. Är i Götet en vecka, så jag kan inte ta del av fuskavipen. Admin, I'm coming for'ya! Men du går inte miste om ett "super" VIP erbjudande. Detta som man får gratis varar i 3 dagar, så du får väl beställa hem VIP när du kommer hem igen som dessutom vara mycket längre. :) Redigerat 12 Juli 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Nyhetsbrevet skickas ut ikväll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 http://downlode.org/Creative/Writing/Notebook/Illustrations/itsatrap.jpg Admin har märkt att de som fick gratis Fuska-VIP i samband med det nya skinnet släpptes har kvar det nya skinnet även fast vi inte har fuska-VIP längre. accepterar man detta fuska-VIP så kommer man säkert förlora skinnet när tiden går ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 (redigerat) http://downlode.org/Creative/Writing/Notebook/Illustrations/itsatrap.jpg Admin har märkt att de som fick gratis Fuska-VIP i samband med det nya skinnet släpptes har kvar det nya skinnet även fast vi inte har fuska-VIP längre. accepterar man detta fuska-VIP så kommer man säkert förlora skinnet när tiden går ut. Way to go Dave. Fast nu kanske Admin bara var ville låta alla prova på skinnet för att locka de till att köpa Fuska VIP- Och du avslöjat buggen? Redigerat 12 Juli 2009 av Tolin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Admin har märkt att de som fick gratis Fuska-VIP i samband med det nya skinnet släpptes har kvar det nya skinnet även fast vi inte har fuska-VIP längre. accepterar man detta fuska-VIP så kommer man säkert förlora skinnet när tiden går ut.Jag tror mer på att han ger er detta erbjudande för att vara generös.Jag tror även att han kan ta bort det nya temat för medlemmar som egentligen inte skall ha det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 När får kommer det? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Mejlen börjar skickas ut under kvällen, runt 21-22. Sedan så desto högre medlemsnummer man har desto längre får man vänta innan man får det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg