KuroKaktus Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Hejsan. Jo jag kommer nu få 300kr i månads peng. Men om mamma bara tar 200kr i månaden så kan hon betala 100kr i månaden till wow. Vad tycker ni? Eller ska jag köpa game card varanan månad? Så vad tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Om du redan spelar wow så skulle jag tatt 200kr, men om du inte är fast i wow än så är det bättre att ta 300 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Ok. Jag har spelat men har ju slutat och ska börja igen. Tror jag kommer ta gamecard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 100 spänn i månaden obv., gamecard är skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 (redigerat) inte om man är non-addicted eller jao, orkade inte hålla på med kreditkort osv. Redigerat 10 Juli 2009 av Hetfield05 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 250 spänn för 2 månader som man måste köpa online/i butik VS 110 spänn för en månad som updateras automatiskt och kan upphävas direkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 300 i månaden, irlstuff går före WoW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Mm. Men jag kommer nog inte köra så mycket så jag vill dra varje månad. Så jag köper gamecard tror jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 300 i månaden, irlstuff går före WoW.Vad ska en tolv/trettonåring göra med hundra extra kronor i månaden? Tuggummin? Spara till en bil? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 (redigerat) 300 i månaden, irlstuff går före WoW.Vad ska en tolv/trettonåring göra med hundra extra kronor i månaden? Tuggummin? Spara till en bil? :rolleyes: Det är sommar, 100kr extra i glasspengar. Varför ska man spela WoW när det är soligt ute? Redigerat 10 Juli 2009 av Tunnelvision Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 300 i månaden, irlstuff går före WoW. Vad ska en tolv/trettonåring göra med hundra extra kronor i månaden? Tuggummin? Spara till en bil? :rolleyes: Det är sommar, 100kr extra i glasspengar. Varför ska man spela WoW när det är soligt ute? Nja varför åka bil när man kan åka kommunalt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 300 i månaden, irlstuff går före WoW. Vad ska en tolv/trettonåring göra med hundra extra kronor i månaden? Tuggummin? Spara till en bil? :rolleyes: Det är sommar, 100kr extra i glasspengar. Varför ska man spela WoW när det är soligt ute? Nja varför åka bil när man kan åka kommunalt Bekvämare, inte fan äre väl bekvämt att spela data mitt på dagen när det är sol ute? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg