Hoppa till innehåll

Vad Tycker Ni?


Rekommendera inlägg

Hej jag får 200 kr i månadspeng men spenderar det mesta på coca cola som jag borde sluta dricka så mkt. Jag har Wow med tbc och wotlk. Har tidigare kört på min kompis account men funderar på att köpa ett. Tycker ni att jag ska göra det? då får jag 75 kr i månadspeng o mamma betalar wow. 75 kr räcker egentligen, finns inget jag vill köpa just nu. Vad tycker ni? Snälla svara snabbt, mamma är mjuk just nu xD Vanligtvis får jag verkligen inte men jag håller på att övertyga henne, så lite hjälp från internet skadar inte!

Redigerat av dark_master
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag får 200 kr i månadspeng men spenderar det mesta på coca cola som jag borde sluta dricka så mkt. Jag har Wow med tbc och wotlk. Har tidigare kört på min kompis account men funderar på att köpa ett. Tycker ni att jag ska göra det? då får jag 75 kr i månadspeng o mamma betalar wow. 75 kr räcker egentligen, finns inget jag vill köpa just nu. Vad tycker ni? Snälla svara snabbt, mamma är mjuk just nu xD Vanligtvis får jag verkligen inte men jag håller på att övertyga henne, så lite hjälp från internet skadar inte!

Själv tycker jag att du är för ung för att bli fast i WoW. Men om du känner att du har självkontroll så go for it...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag får 200 kr i månadspeng men spenderar det mesta på coca cola som jag borde sluta dricka så mkt. Jag har Wow med tbc och wotlk. Har tidigare kört på min kompis account men funderar på att köpa ett. Tycker ni att jag ska göra det? då får jag 75 kr i månadspeng o mamma betalar wow. 75 kr räcker egentligen, finns inget jag vill köpa just nu. Vad tycker ni? Snälla svara snabbt, mamma är mjuk just nu xD Vanligtvis får jag verkligen inte men jag håller på att övertyga henne, så lite hjälp från internet skadar inte!

Jag tycker 75 kr i månaden inte är normalt för en människa i dagens samhälle :D Säg åt din morsa att du är 12 år och borde åtminstone få 250! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag får 200 kr i månadspeng men spenderar det mesta på coca cola som jag borde sluta dricka så mkt. Jag har Wow med tbc och wotlk. Har tidigare kört på min kompis account men funderar på att köpa ett. Tycker ni att jag ska göra det? då får jag 75 kr i månadspeng o mamma betalar wow. 75 kr räcker egentligen, finns inget jag vill köpa just nu. Vad tycker ni? Snälla svara snabbt, mamma är mjuk just nu xD Vanligtvis får jag verkligen inte men jag håller på att övertyga henne, så lite hjälp från internet skadar inte!

Jag tycker 75 kr i månaden inte är normalt för en människa i dagens samhälle :D Säg åt din morsa att du är 12 år och borde åtminstone få 250! :)

 

Nja han får ju 200 utan WoW
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En tolvårings genomsnittliga månadspeng är 210, så det är en helt normal månadspeng.

 

Av egen erfarenhet så vet jag att personer i din ålder slutar med WoW väldigt snabbt för att de inte förstår sig på spelet särskilt bra och för att spelet inte riktar sig så mycket till såna i din ålder. Har en bror i samma ålder och han kunde varken raida eller pvpa för att han påstods vara för ung, han började då boosta lowlevels (lol) och sedan så slutade han helt.

 

Jag tycker att du ska vänta med WoW, eftersom att spelet och spelarna riktar sig så lite mot tolvåringar, inget personligt menat.

 

Om du nu ska börja med WoW så rekommenderar jag dig inte att köpa en karaktär eftersom att du missar så mycket kunskap om din klass och om spelet isåfall, särskilt om du är nybörjare. Levla upp en karaktär, mycket roligare första gången och det stärker spelkänslan/upplevelsen.

Redigerat av Tunnelvision
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket roligare att lvla upp ett eget acc..

 

Btw så började jag också spela när jag var 12, fast jag hade inga problem med spelet alls. Hade ju lite erfarenheter från att ha spelat hos kompisar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket roligare att lvla upp ett eget acc..

 

Btw så började jag också spela när jag var 12, fast jag hade inga problem med spelet alls. Hade ju lite erfarenheter från att ha spelat hos kompisar.

 

håller med om att det är roligare att lvla, skull aldrig köpa en gubbe O.o Men seriöst jag är en av dom smartaste i min klass, o de e massor i typ 5an o neråt som kör wow. Jag har ju kört innan hos min kompis och här hemma oxå på hans account, glömde oxå säga att ja har kört lite på privatserver så ja har redan gått några låglvlade dungeons så ja vet faktiskt lite om wow!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...