Laithean Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Ska ni resa i sommar?Jag ska till kreta i två veckor (nästan en sommar stuga)Vart ska ni om ni ska resa i sommar? Om detta är en onödig tråd så säg till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 tror inte jag ska resa nånstans i sommar, förra året var jag på Öland. men nästa år ska jag kanske åka till USA :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 har blivit tradition att åka till Öland med familjen. Förra året var det Öland och Spanien, nu är det bara Öland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Det kommer bli kreta varje år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Tror att det blir Mallorca. Annars har jag funderat på att ta Transibiriska och åka omkring i Asien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Danmark!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Dalsland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Förra året var jag på Öland, i år ska jag till Skövde. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 till japan eller canada säkrast där vi ska åka är england Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Förra året var jag på Öland, i år ska jag till Skövde. :P Jag bor precis utanför Skövde (stöpen). Varför ska du dit... Själv ska jag till Skåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 jag bor i skövde jag vet inte vart jag ska åka i sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Det blir nog inga ridläger för mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.