MysticGohan Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 (redigerat) 10. Bärbart toalettspelande Nej 9. Spelfigurs-imiterande Nej 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Har inte Guitar Hero 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Nope 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Epic items på WoW... 5. Sortering av spelsamling Har för många spel för att orka sortera dom 4. Skryta om spelrekord Nope 3. Öronpetande med DS-stylusen Nej... 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/821/821012/soulcalibur-iv-20070919063253146.jpg /\ Titta på den bilden och säg igen att det är kjolen man tittar på när man spelar Soul Calibur? 1. Ny konsol-smekande Not really.. Redigerat 16 Juli 2009 av Dyas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Brukar ni göra nån av dom hära? Det är dom vanligaste spelvanorna. http://gamereactor.se/artiklar/17400/Pinsa...r+-+topp+10%21/ För mig: 10: Ja, mitt DS :wub: 9: Härmar väl mario ibland... 8: Gör det ibland utan att tänka på det. 7: Har hänt. 6: Jepp 5: I ordningen jag har fått spelen, sen ibland i ordningen jag gillar dom. :P 4: Nja, ibland gör jag det. 3: Bara klia mig med den. 2: Nej, men på andra fighting spel. :D 1: Mitt Xbox 360 :wub: Nu kan ni svara på dom. sidan funkar inte för mig, kan du inte lägga upp frågorna här? :s Ok, ändrar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 10. Bärbart toalettspelande Ja.... 9. Spelfigurs-imiterande Tja, några har det ju blivit i mina dar. Observera att några betyder riktigt många i mitt inlägg. 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Nope, faktiskt inte ;/ 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Neva. 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Haha. Räknas epic headshot, epic lulz och epic lololol som litteratur. :unsure: 5. Sortering av spelsamling Fan heller. Ni skulle se. 4. Skryta om spelrekord Öhh... nej? :unsure: 3. Öronpetande med DS-stylusen Kanske nån gång... 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Nope, har inte ens spelat Soul Calibur 1. Ny konsol-smekande Min dator... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 För mig 10 hmm Nej Skulle Aldrig Falla mig i 9 Klart jag Gör Allways :D 8 Solklart Men har Ej Det hemma nu 7 Aldrig Never 6 Fatta inte den där 5 aha Sotera spel Nä Orka det är bara att slänga skivan i nåt jävla Fodral 4 Klart Man ska inte Skryta :D 3 Fatta inte den heller 2 Hmm NO 1 Putsa Konsollen är Aldrig Fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 För mig 6 Fatta inte den där 3 Fatta inte den heller 6: Man kan säga att Sagan om Ringen är en "epic" film. På internet så använder man epic nästan hela tiden, som "epic fail" osv. 3: Om man rensar (petar) sig i örat med pekpennan till DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 aha har ej nåt nintendo ds men har ungefär en sån pekpinne typ men yepp petar mig i örat med den allways Joking=Joker LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 10. Bärbart toalettspelande Japp! Men det var mest när jag spelade mycket Pokémon på GBC 9. Spelfigurs-imiterande Självklart! 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Nej, eller jo... någon gång 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Yes milady. 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Japp 5. Sortering av spelsamling Nowai 4. Skryta om spelrekord Inte ofta 3. Öronpetande med DS-stylusen Nowai 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Har aldrig spelat Soul Calibur, men andra... :ng: 1. Ny konsol-smekande Japp, alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 0. Bärbart toalettspelande Ja, mitt ds dåra. men efter man torkat sig tar man ju inte i den förrän man tvätta händerna ;) 9. Spelfigurs-imiterande Ibland. Kan vara roligt att dra lite citat med polarna. 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Skulle alldrig falla mig in, då kanske jag missar någon not :o 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Köar alldrig för ett spel >_> 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Ja, om man räknar med, epic. 5. Sortering av spelsamling Har sorterat mina Oanvända spel ovanpå min byrå. Först gc spel, sen ds, sen gba och sist gb. Allt i alfabetisk ordning. 4. Skryta om spelrekord Haha ofta ^^ 3. Öronpetande med DS-stylusen O.o har aldrig hänt. Däremot kliat mig med den. 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Skyldig :rolleyes: 1. Ny konsol-smekande o.o wtf finns det folk som gör detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 För mig: 10. Bärbart toalettspelande nej, har bara en stationär. 9. Spelfigurs-imiterande nej... 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande har inte GH. 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer nej xD 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film ganska ofta. 5. Sortering av spelsamling nööö 4. Skryta om spelrekord nja lite... 3. Öronpetande med DS-stylusen har inte en DS 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna nej. 1. Ny konsol-smekande nja.. fast det finns ngt som heter HP pocket Media Drive bay och där kan man ha kul, minsann! :eek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linuss97 Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 10. Nej 9. ibland 8.förstår inte den frågan... 7.Kanske 6. vet inte vad "episkt" betyder... 5.Förstår inte 4. kan hända 3. Har inte DS 2. Har hänt då &då 1.Nej / Linus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 10. Bärbart toalettspelande Nä, PS2 + en tv är lite klumpigt att släpa in på toan. 9. Spelfigurs-imiterande Har hänt. 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Har lirat GH två gånger och därmed krävs koncentration från min sida. Alltså, nej. 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Aldrig 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Alldeles för ofta. 5. Sortering av spelsamling Har försökt flera gånger, men det går alltid åt helvete efter ett par dagar. 4. Skryta om spelrekord Har också hänt 3. Öronpetande med DS-stylusen - 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Mnja, inte vad jag minns. Men det har säkert hänt det med. 1. Ny konsol-smekande Det har jag nog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 (redigerat) 10. Bärbart toalettspelande Mitt DS och mitt PSP :) 9. Spelfigurs-imiterande Brukar härma Nico Bellic. 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Bara när jag spelar trummor :D 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Nån gång har det väl hän 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Såklarty :) 5. Sortering av spelsamling Bokstavs ordning 4. Skryta om spelrekord Nej 3. Öronpetande med DS-stylusen Nej 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Varför skulle jag när jag har en dator :lol: 1. Ny konsol-smekande Nja, lite på min PS3 Redigerat 7 Augusti 2009 av Winjaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.