Layton Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Brukar ni göra nån av dom hära? Det är dom vanligaste spelvanorna. http://gamereactor.se/artiklar/17400/Pinsa...r+-+topp+10%21/ För mig: 10. Bärbart toalettspelande Ja, mitt DS :wub: 9. Spelfigurs-imiterande Härmar väl mario ibland... 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Gör det ibland utan att tänka på det. 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Har hänt. 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Väldigt ofta faktist. 5. Sortering av spelsamling Från början ordningen jag gillade dom, men nu i ordningen jag har fått eller köpt dom. 4. Skryta om spelrekord Nja, ibland gör jag det. 3. Öronpetande med DS-stylusen Bara klia mig med den. 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Nej, men på andra fighting spel. :D 1. Ny konsol-smekande Gjorde det då mitt Xbox 360 var nytt, gör det fortfarande :wub: Nu kan ni svara på dom. 1Nej 2.Nej 3. ...ja. Okej då. 4. ja... 5.ja... 6nej 7nej 8nej 9ja 10 ja :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 10. Bärbart toalettspelande Har inget att göra det med:/ 9. Spelfigurs-imiterande Rätt så ofta när jag är ensam hemma. 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Har hänt ja. 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Har faktiskt aldrig varit på en 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Alltid 5. Sortering av spelsamling Gjorde innan, nu ligger dom på hög. 4. Skryta om spelrekord Vi jämför våra rekord rätt mycket i skolan. 3. Öronpetande med DS-stylusen Har ingen. 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Gör det på alla fighting spel. Tror att alla gör det. 1. Ny konsol-smekande Yupp Yupp, även på datorn xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 10. Bärbart toalettspelande Ja burkar sitta och spela mario på mitt ds <3. 9. Spelfigurs-imiterande FUCK YEA. 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Gör det ganska ofta. 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Aldrig vart på en. 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Hela tiden. 5. Sortering av spelsamling Nej, dom ligger på hög utan någon ordning. 4. Skryta om spelrekord Naj det gör jag int. 3. Öronpetande med DS-stylusen Bara klia mig med den. 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Nej. 1. Ny konsol-smekande Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 10. Nästan alltid PSP på toaletten =) 9. Näpp 8. Hmm, har aldrig tänkt på det men det kanske sker. 7. Brukar typ aldrig spela i affärer 6. ALLTID!!! 5. Mina gamla spel, såsom Amiga och Playstation är sorterade. De nyare = tvärtom. 4. Kommer ihåg att alla skröt om sina GH-rekord för ett par år sen, men inte nu. 3. Har ingen, så det blir svårt. 2. Japp, både Tekken och Soul Calibur xd 1. Njaaeee... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 För att vara mer exakt: 10: bärbart toalettspelande. japp, brukar ofta spela zelda på toa. 9. Spelfigurs-imiterande. Japp, brukar ofta säga citat, sjunga på spellåtar... 8. Nej, kör aldrig guitar-herp ensam. 7. Köa längre än sex minuter till spelbutikernas demonstrationer. En gång, när en snubbe körde en sex minuter lång låt på guitar hero. 6. Använda ordet episkt: Nepp, vad betyder det? 5. Sortering av spelsmling. Lägger fint alla mina sims-expansioner i ordning dem kom ut :) 4. Skryta om spelrekord: Brukar säga att jag äger på multiplayer-mode på Super Mario 64 DS. Och om alla mina perfekta familjer i sims. 3. Öronpetande med DS-stylusen Nja, kliar mig mest. 2. Underklolen gluttande på soul calibur figurerna. Nää, va?? Har inte det spelet. 1. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 (redigerat) 10. Har väl gjort nån gång. 9. Jajamen. Många gånger. 8. Har gjort. 7. Om det är kö, så skiter jag i det. 6. Nae. 5. Ja, i bokstavsordning. 4. Japp. I t.ex DX ball, giutar hero III, WeSing, m.m 3. Har väl gjort utan att tänka på det. 2. Nix. 1. Jag har inte spelet. 2. Jag är tjej, därför skulle jag aldrig göra så. 1. Ja, mitt wii :wub: Redigerat 26 December 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 10.Toalettspelande? Ja, min DS & Iphone. 9.Imitera spelkaraktär? Jag har cosplayat som Link men jag brukar imitera: Mario, Pikachu(ibland), Search Man m.m 8.Guitar Hero-headbangande? Jag gjorde det till Through the Fire and the Flames en gång. 7.Köande längre än 6min till en demo-monter i en spelbutik? Räknas Gamex? Isåfall: ja. 6.Användandet av ordet "episkt" i annat sammanhang än att beskriva storslagen litteratur m.m? Ja, det har blivit mer på äldre dagar. 5.Sortering av spelsamling? Tja, Wii, PS3 & GC-spelen kan man nog säga, men de portabla är en annan historia. 4.Skryta om spelrekord? Njae, inte vad jag kan komma ihåg... 3.Peta mig i örat med DS-stylusen? Ja, jag gjorde det nyss. 2.Titta under kjolen på Soul Calibur-tjejerna? Nja, inte i spelet i alla fall ;| 1.Konsolsmekande? :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 10.Toalettspelande? :huh: gör folk det? 9.Imitera spelkaraktär? ninja gaiden 8.Guitar Hero-headbangande? :gitarr: ALWAYS!!!! 7.Köande längre än 6min till en demo-monter i en spelbutik? neh brukah aldrih ohrkaaZzZzzZ :zzz: 6.Användandet av ordet "episkt" i annat sammanhang än att beskriva storslagen litteratur m.m? JAH! Alla Christopher paolini's Böcker... 3 st LOL eragon, den äldste o brisingr. 5.Sortering av spelsamling? neh 4.Skryta om spelrekord? Yeh im da KING :kung: 3.Peta mig i örat med DS-stylusen? ne, för äckligt, tar näsan istället. 2.Titta under kjolen på Soul Calibur-tjejerna? Jag spelar int SC , men andra spel :D 1. Ny konsol-smekande jah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 10. Bärbart toalettspelande Hälften av pokémonteamet är tränade där. 9. Spelfigurs-imiterande Soooaaap från mw2 8] 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Sitter alltid still på soffan och spelar. 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer För långt till närmaste spelaffär 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Epic 8] 5. Sortering av spelsamling xbox, 360, ps3, wii, gamecube, ps1, ps2. 4. Skryta om spelrekord Alltid. 3. Öronpetande med DS-stylusen nä men kliande dock. 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Spelar aldrig fighting spel 1. ny konsol smekande Länge sen nu men får se när 3ds kmr ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Ingen spelvana, men jag blev så arg en gång i WoW att jag slog ett hål i gipsväggen :| Stackars vägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Brukar ni göra nån av dom hära? Det är dom vanligaste spelvanorna.http://gamereactor.se/artiklar/17400/Pinsa...r+-+topp+10%21/ För mig: 10. Bärbart toalettspelandeJa, mitt DS :wub: 9. Spelfigurs-imiterandeHärmar väl mario ibland... 8. Ensamt Guitar Hero-headbangandeGör det ibland utan att tänka på det. 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationerHar hänt. 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller filmVäldigt ofta faktist. 5. Sortering av spelsamling Från början ordningen jag gillade dom, men nu i ordningen jag har fått eller köpt dom. 4. Skryta om spelrekord Nja, ibland gör jag det. 3. Öronpetande med DS-stylusenBara klia mig med den. 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurernaNej, men på andra fighting spel. :D 1. Ny konsol-smekandeGjorde det då mitt Xbox 360 var nytt, gör det fortfarande :wub:Nu kan ni svara på dom.10.Nej9.Ja8.Nej7.Nej6.Ja5.Nej4.Ja3.Nej2.Nej1.Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 10. Bärbart toalettspelande Nej 9. Spelfigurs-imiterande Ja , Flera olika :) 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Har inte Guitar Hero 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Japp När jag och en kompis skulle spela fifa 11 för att vi hade tid över tills vi skulle vara vid idrotten så fick vi vänta ett tag.. Skolan ligger i stan så de händer :) 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Mm 5. Sortering av spelsamling Ja samlar på fifa spelen och cod spelen. 4. Skryta om spelrekord Nej 3. Öronpetande med DS-stylusen Har inte ett DS 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Nej 1. Ny konsol-smekande Smeker alltid mitt ps3 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.