Fjeddo Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 10. Bärbart toalettspelande Nej. 9. Spelfigurs-imiterande Nej. 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Förut, ja. Spelar däremot inte GH längre. 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Jo, när jag var kring 9-10 år. Besöker inte spelbutiker längre, endast på internet. 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Ibland. 5. Sortering av spelsamling Nej. 4. Skryta om spelrekord Nej, däremot kan det hända om jag gör någon snygg frag i cs. 3. Öronpetande med DS-stylusen Har inget DS. 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Aldrig spelat det spelet. 1. Ny konsol-smekande Haha, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 10. Bärbart toalettspelande Ja,med mitt ds och min ipod touch :D 9. Spelfigurs-imiterande Ja 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Nä 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Ja 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Händer 5. Sortering av spelsamling Ne 4. Skryta om spelrekord Kan hända att jag gör 3. Öronpetande med DS-stylusen Nepp 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Nej,har inte spelat det. 1. Ny konsol-smekande Nej.haha =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 10. Bärbart toalettspelande Neeh. 9. Spelfigurs-imiterande Nej. 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Gjorde det när jag spelade GH. 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Vem besöker spelaffärer nu för tiden? 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Ja. 5. Sortering av spelsamling Nej. 4. Skryta om spelrekord Nej. 3. Öronpetande med DS-stylusen Nej. 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Nej. 1. Ny konsol-smekande Smeker min dator lite sisådär ibland, men det är ju ingen konsol så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 10. Bärbart toalettspelande När man har tråkigt och är lite orolig imagen så kan det väl hända att man tar mobilen och sätter sig, eller tar DSet som jag gjorde 9. Spelfigurs-imiterande Klart man kutar runt i klassrummet med mina Cod-kompisar och gör en "Sniper Lobby- lektrion" när lärarenn har gått och det är ganska tomt i klassrummet. Eller att kuta runt i City Gross med "Balistic Knife" och stabba andra kompisar 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Man ska ju bli rock-stjärna :D 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer När det är något som är värt att vänta på 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film "Jag lyckades bryta pennan" "Epic-fail" :D 5. Sortering av spelsamling Man måste ju ha ordning på spelen :D 4. Skryta om spelrekord Inte skryta, men att vara stolt över det :D 3. Öronpetande med DS-stylusen Nja, fingret är bättre 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Nej, men kanske på andra liknande spel :D 1. Ny konsol-smekande Min älskade PS3a (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tehBannd Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 10. Bärbart toalettspelande Har min DS in dära ibland. 9. Spelfigurs-imiterande Ibland så imiterar jag Mario : D 8. Ensamt Guitar Hero-headbangande Ibland. 7. Köa längre än sex minuter till spelaffärernas demostationer Ja, om det är något som är värt att vänta på. 6. Användning av ordet "episkt" utan att syfta på storslaget berättande i litteratur, teater eller film Kommer upp kanske 30 gånger per dag : D 5. Sortering av spelsamling Klart, man måste ju ha ordning på spelen : ) 4. Skryta om spelrekord Ja, gör det ganska ofta utan att jag märker det, ganska vanligt samtals ämne i min skola : D 3. Öronpetande med DS-stylusen Kliar mig med den ibland : D 2. Under-kjolen-gluttande på Soul Calibur-figurerna Nej, men kanske på andra liknande spel : ) 1. Ny konsol-smekande Ja, PS3:n o Xbox 360:n :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.